kun olit nuori niin mikä oli IN?

• Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
Pitkä nilkkoihin asti ulottuva toppatakki, punaiset housut ja reppu, jossa vain yksi olkain. Musiikissa taisi olla Bsb ja Britney..?

Muoks. Niin ja Titanic+ Leonardo tosi kova juttu.

Nämä siis yleensä kaikilla, paitti mulla. *Erilainen nuori* :snotty:

kinuski
Levikset, gollege-paidat, bootsit, pilottitakit... Torttu (siis etuhiukset vedetty "tortuksi" pullollisella lakkaa), New kids on the block, raptori.... Mä en nyt just muista enempää, koska mulle tuli yläasteella se aika, kun halusin mahdollisimman paljon erottua muista ja aiheuttaa järkytystä kanssaihmisissä :D.

voi ei
Minulla oli yläasteella pilottitakki ja sen alla adidaksen verkkatakki, lahkeista avatut levikset, lenkkarit jalassa talvellakin... Tukka oli pitkä, suora ja värjäämätön, meikkinä ripsiväriä ja mustaa kajalia. Voi että olin kovis :D

Meri-Kaisla harmaana
Teini-ikäisenä oli Levikset 501 tai farkut kukkakankaasta tehdyillä saumoilla, college-paita (mielellään merkkipaita), purkkarit, permis, etutöyhtö. Isot ja kirkkaat korvikset. New kids on the block oli paras bändi ulkomaalaisista ja raptori suomalaisista.

wolt
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
nappiverkkarit ja onet, spice girls ja backstreet boys, MeKaks, SinäMinä ja Regina, kielen värjäävät tikkarit, sävyttävä muotovaahto, fii, tämmösiä tulee mieleen.

muoks. ai pitikin olla vaan vaatteita ja musaa...
*kling* samaa täällä...

vieras
Jimi Pääkallo, Apulanta, Spice Girls, Five, Backstreet boys...

"Hiusripsarit", joilla sai raitoja vedeltyä. Itsellä oli pinkki ja sininen. :D

Tamagotchit.

glitter, jota laitettiin tukkaan ja naamaan.

housuhameet.

Nappiverkkarit.

Mighty ducks.

Leveelahkeiset farkut, sellaiset tasapaksupohjaiset kengät, jossa oli jotain värikkäitä länttejä?, lyhyet paidat, sellasia paitoja sai onlystä jossa luki isolla BITCH :D Reppuihin kirjoteltiin kaikkea tusseilla. Hiuslisäkkeet..

Hyi kauheeta.. :whistle:

wolt
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jimi Pääkallo, Apulanta, Spice Girls, Five, Backstreet boys...

"Hiusripsarit", joilla sai raitoja vedeltyä. Itsellä oli pinkki ja sininen. :D

Tamagotchit.

glitter, jota laitettiin tukkaan ja naamaan.

housuhameet.

Nappiverkkarit.

Mighty ducks.
tääkin kuullostaa tutulta toi tukka raita juttu..
kaverin kaa oltiin lätkämatsissa (karjala turnaus? ) ja sit seuraavana päivänä koulussa suomen voiton kunniaks vedettiin sinistä väriä välkällä tukkaan..tai siis mä vedin mut kaveri hannas.

ala-astella leveelahkeist housut,läskipohjakengät,poolot, varsinkin violetit,
yläasteella puntit sukissa, tennarit,hupparit, suomi-hiphop, kannettavat cdsoittimet, nokian puhelimet, micmac,veromoda, only, olit ihan luuseri jos vaattees oli muualta ostettuja,

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Miina:
millaisia vaatteita käytitte ja millaista musaa kuuntelitte jne??

mun nuoruudessa kuunneltiin Spice Girlsejä ja muodissa olivat haaremihousut ja napapaidat! :LOL:
Neonvärit, pillifarkut, rikkinäiset farkut, hapsumokkatakit, pipo oli out, korvat punaisena kuljettiin. Pemanentti oli in. Muistan kun oli vaikee istua kun farkut oli niiin tiukat. Vetskari sanoi poks, laitoin sit nahkanyörit...

Yhteistyössä