kun olet todella stressaantunut, mikä konsti sinulla on lievittää stressiä

Luonto, lasten pelien seuraaminen, musiikin kuuntelu/laulaminen/pimputtelu, koiran lenkitys, liikunta, seksi, masturbointi.

(ei missään tärkeysjärjestyksessä)
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Tää!

Edes kaikkia ei kerralla tarvita jos pääsee jonnekin korpeen sähköttömään mökkiin saunomaan ja nukkumaan.

Kaupunkioloissa lenkki ja sit ssunaan on kelpo.
Luonto, lasten pelien seuraaminen, musiikin kuuntelu/laulaminen/pimputtelu, koiran lenkitys, liikunta, seksi, masturbointi.

(ei missään tärkeysjärjestyksessä)
Jatkan mustien madamien linjoilla: seksi, luonnossa liikkuminen/kalastus (yksin), sauna (kuumassa ja pitkään), puutarhanhoito, musiikki.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
9MM
Et kysynyt multa mut lue Äitini Marie Curie, tytär kirjoittanut äidistään elämäkerran.
Juuh pitää viellä maksaa lasku kirjastoon oli joku kirja unohtunut puoleksi vuodeksi kotiin. Onko sulle tullu koskaan muistutus laskua. Mä saatan ottaa ihan randomilla hyllystä kirjan et tää on hyvä ja sit sitä alan lukeen. Joo mun tyttö rakastaa äitiään tosi paljon. Haha sopii hyvin tän päivän keskusteluun säteilystä. Sellasta intoa tutkimuksiin ja uusie juttujennkehittelyä ja löytämisen riemua vaik olis vaan hömppä juttu. Paljostahan voi mielestäni jutella. Mut joo tänään huomasin et itsekkin hermostuin vaikka yleensä olen lauhkea . Ootko sä milloin viimeksi raivostunut?
 

Yhteistyössä