itsellä se on kästityöt ja askartelu. lukeminenkin, mutta kun on kunnon stressi niin siihen ei pysty keskittymään.
Paljonko sulla menee lisättyä fosfaattia juomissa/sapuskoissa?itsellä se on kästityöt ja askartelu. lukeminenkin, mutta kun on kunnon stressi niin siihen ei pysty keskittymään.
Tää!Nukkuminen, saunominen, liikunta.
Tää!
Edes kaikkia ei kerralla tarvita jos pääsee jonnekin korpeen sähköttömään mökkiin saunomaan ja nukkumaan.
Kaupunkioloissa lenkki ja sit ssunaan on kelpo.
Minne se linkki ekliptikasta katosi?Alkuperäinen kirjoittaja vierailija198901:Rukous eli juttelen Jumalle, tai olen hiljaa Hänen läsnäolossaan jos en jaksa edes rukoilla. Sitten luen Raamattua.
Ja varmaan myös valeuutisten ja provoilun syöttäminen kaksplussalle,Luonto, lasten pelien seuraaminen, musiikin kuuntelu/laulaminen/pimputtelu, koiran lenkitys, liikunta, seksi, masturbointi.
(ei missään tärkeysjärjestyksessä)
Tää!
Edes kaikkia ei kerralla tarvita jos pääsee jonnekin korpeen sähköttömään mökkiin saunomaan ja nukkumaan.
Kaupunkioloissa lenkki ja sit ssunaan on kelpo.
Jatkan mustien madamien linjoilla: seksi, luonnossa liikkuminen/kalastus (yksin), sauna (kuumassa ja pitkään), puutarhanhoito, musiikki.Luonto, lasten pelien seuraaminen, musiikin kuuntelu/laulaminen/pimputtelu, koiran lenkitys, liikunta, seksi, masturbointi.
(ei missään tärkeysjärjestyksessä)
Saunan unohdin!Jatkan mustien madamien linjoilla: seksi, luonnossa liikkuminen/kalastus (yksin), sauna (kuumassa ja pitkään), puutarhanhoito, musiikki.
Tarkoitatko seksillä noiden alaikäisen näköisten kinuskikastikepimujen kuville runkkaamista?Jatkan mustien madamien linjoilla: seksi, luonnossa liikkuminen/kalastus (yksin), sauna (kuumassa ja pitkään), puutarhanhoito, musiikki.
Juu itse asiassa lukeminen vie upeisiin seikkailuihin ja vie omaan maailmaansa. Ite luin nopialla tahdilla seitsen osaisen throne of glassin oli upea seikkailu. Millaisesta kirjallisuudesta itse pidät?itsellä se on kästityöt ja askartelu. lukeminenkin, mutta kun on kunnon stressi niin siihen ei pysty keskittymään.
En. Toki voit viihdyttää itseäsi kuvittelemalla niin....Tarkoitatko seksillä noiden alaikäisen näköisten kinuskikastikepimujen kuville runkkaamista?
Et kysynyt multa mut lue Äitini Marie Curie, tytär kirjoittanut äidistään elämäkerran.Juu itse asiassa lukeminen vie upeisiin seikkailuihin ja vie omaan maailmaansa. Ite luin nopialla tahdilla seitsen osaisen throne of glassin oli upea seikkailu. Millaisesta kirjallisuudesta itse pidät?
Juuh pitää viellä maksaa lasku kirjastoon oli joku kirja unohtunut puoleksi vuodeksi kotiin. Onko sulle tullu koskaan muistutus laskua. Mä saatan ottaa ihan randomilla hyllystä kirjan et tää on hyvä ja sit sitä alan lukeen. Joo mun tyttö rakastaa äitiään tosi paljon. Haha sopii hyvin tän päivän keskusteluun säteilystä. Sellasta intoa tutkimuksiin ja uusie juttujennkehittelyä ja löytämisen riemua vaik olis vaan hömppä juttu. Paljostahan voi mielestäni jutella. Mut joo tänään huomasin et itsekkin hermostuin vaikka yleensä olen lauhkea . Ootko sä milloin viimeksi raivostunut?Et kysynyt multa mut lue Äitini Marie Curie, tytär kirjoittanut äidistään elämäkerran.
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!