Kun nostaa kädet pään yläpuolelle, huimaa. Mistä johtuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Voisko johtua ihan vain siitä, että mulla on hartiat, niska ja osin selkäkin todella jumissa - vai johtuuko jostain muusta? Ikinä ei tällaista olotilaa ole ollut, ellen raskaana ole ollut...

Jumitukset vois olla joo. Kannattais käydä hierojalla... mä aina ihmettelen, miksei ihmiset mene hierojalle jos ovat aivan jumissa, kun sehän on vaan mukavaa eikä mitään järkyttävän kallistakaan.

ei kierrä kunnolla...siitä se johtuu.On omakohtaista kokemusta...esim kun verhoja laitoin eräälle rouvalle ikkunaan, niin alkoi huimata, tuli tuskanhiki ja tulin huonovointiseksi...oli pakko mennä ulos...oli tosi kurja ajaa kotiinpäin, kun työpäivä oli ohi....öklötti koko matkan.Ja jumitusta on vaikka muille jakaa....

Minulla on luonnostaan alhainen verenpaine ja minulle esimerkiksi verhojen kiinnitys aiheuttaa huimausta ja huonoa oloa.

Ja jotkut eivät halua mennä hierojille tms. hemmotteluhoitoihin, koska eivät haluaa ketään lähelleen koskettelemaan. Jotkut tarvitsevat ympärilleen enemmän omaa aluetta ja eivät huoli sinne vieraita käsiä kuin äärimmäisissä tapauksissa.

Itse en ole hankalimmasta päästä, mutta pystyn ymmärtämään tämän.

[QUOTE="vieras";26075525]Jumitukset vois olla joo. Kannattais käydä hierojalla... mä aina ihmettelen, miksei ihmiset mene hierojalle jos ovat aivan jumissa, kun sehän on vaan mukavaa eikä mitään järkyttävän kallistakaan.[/QUOTE]

olen kerran elämässäni käynyt hierojalla ja 10 kerran hoitosarjan otin.Pikkasen oli apua, mutta yhtään en nauttinut niistä käynneistä....eikä kyse ole siitä että olis hierominen sattunut.Sain hyvät jumppaohjeet, mutta niitäkin noudattaessa jumituksesta kärsin silti...joskus enempi...joskus vähempi.Äsken kirjoitin tuosta miten verhoja laittaessa kävi....