Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mitkähän me luetaan "aktiviteetteihin"...?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Kaveri oikein heilutti peiton kulmia Tommi Läntisen kanssa. Ja toinen Isto Hiltusen kanssa :x . Mulla on ollut pussailukavereina joitakin urheilijoita ja muutama muusikko on vonkunut, mutta sattuneesta syystä en ole lämmennyt :x.
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Kaveri oikein heilutti peiton kulmia Tommi Läntisen kanssa. Ja toinen Isto Hiltusen kanssa :x . Mulla on ollut pussailukavereina joitakin urheilijoita ja muutama muusikko on vonkunut, mutta sattuneesta syystä en ole lämmennyt :x.
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Kaveri oikein heilutti peiton kulmia Tommi Läntisen kanssa. Ja toinen Isto Hiltusen kanssa :x . Mulla on ollut pussailukavereina joitakin urheilijoita ja muutama muusikko on vonkunut, mutta sattuneesta syystä en ole lämmennyt :x.
:x :x Örps,siis noi molemmat...Nih,tietty makujahan on monia.![]()
Mulla kanssa aikas hien pintaan nostattava kokemus erään *nam* nuorehkon kaljupäisen miekkosen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Inkivääri :"Julkkiskin" on ihminen, ei ole mukavaa jos ihan nimeltä mainitaan täällä tällaisessa gallupissa. Vai olenko vaan tiukkis?
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Kaveri oikein heilutti peiton kulmia Tommi Läntisen kanssa. Ja toinen Isto Hiltusen kanssa :x . Mulla on ollut pussailukavereina joitakin urheilijoita ja muutama muusikko on vonkunut, mutta sattuneesta syystä en ole lämmennyt :x.
Mulla kanssa aikas hien pintaan nostattava kokemus erään *nam* nuorehkon kaljupäisen miekkosen kanssa.
Kyllä mä vielä jollain tasolla tuon Läntisen ymmärrän, mutta että Hiltunen :x . Asiasta kukkakeppiin: olen näin vanhemmalla iällä innostunut seuraamaan yleisurheilua, etenkin kansainvälistä sellaista. Se on kyllä täynnä kauniita vartaloita ja komeita miehiä. Etenkin miesten lyhyet matkat hidastettuna on kyllä ilo silmälle![]()
.
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Kaveri oikein heilutti peiton kulmia Tommi Läntisen kanssa. Ja toinen Isto Hiltusen kanssa :x . Mulla on ollut pussailukavereina joitakin urheilijoita ja muutama muusikko on vonkunut, mutta sattuneesta syystä en ole lämmennyt :x.
Kyllä mä vielä jollain tasolla tuon Läntisen ymmärrän, mutta että Hiltunen :x . Asiasta kukkakeppiin: olen näin vanhemmalla iällä innostunut seuraamaan yleisurheilua, etenkin kansainvälistä sellaista. Se on kyllä täynnä kauniita vartaloita ja komeita miehiä. Etenkin miesten lyhyet matkat hidastettuna on kyllä ilo silmälle![]()
.
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Kaveri oikein heilutti peiton kulmia Tommi Läntisen kanssa. Ja toinen Isto Hiltusen kanssa :x . Mulla on ollut pussailukavereina joitakin urheilijoita ja muutama muusikko on vonkunut, mutta sattuneesta syystä en ole lämmennyt :x.
.
Jaahas,ja palatakseni eileiseen![]()
No mä en kyl jotenski ymmärrä.Musta sillä on ihan sian silmät..Anteeks vaan niille joiden mielestä komee :snotty:
Mut toi yu-kisajuttu on kyllä taivahan tosi!!!Ja varsinkin jos kisassa kirmailee tummahipiäisiä miekkosia![]()
![]()