Mikä on sitten sopiva summa antaa häälahjaksi?
Tai jos et yksinkertaisesti halua antaa rahaa, niin mitäs sitten?
Tai jos et yksinkertaisesti halua antaa rahaa, niin mitäs sitten?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:50 e on sopiva mielestäni
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jotenkin tuntuu että eurojen myötä ihmisiltä on kadonnut suhteellisuuden taju vai kuinka moni markka-aikana antoi vähintään 300mk häälahjaksi ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Markka-aikaan ei maitolitrakaan maksanut kuutta markkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LotL:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jotenkin tuntuu että eurojen myötä ihmisiltä on kadonnut suhteellisuuden taju vai kuinka moni markka-aikana antoi vähintään 300mk häälahjaksi ?
Tätä juuri tarkoitin toisessa ketjussa.Itse olen se 30-40?:n antaja, mikä oli ennen ihan normaali summa (150-200mk), mutta mikä hääfoorumien mukaan on silkkaa saituutta ja aivan liian vähän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LotL:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Markka-aikaan ei maitolitrakaan maksanut kuutta markkaa![]()
Eli olet sillä kannalla, että vieraat ikäänkuin "maksavat" osansa häistä?
Alkuperäinen kirjoittaja LotL:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jotenkin tuntuu että eurojen myötä ihmisiltä on kadonnut suhteellisuuden taju vai kuinka moni markka-aikana antoi vähintään 300mk häälahjaksi ?
Tätä juuri tarkoitin toisessa ketjussa.Itse olen se 30-40?:n antaja, mikä oli ennen ihan normaali summa (150-200mk), mutta mikä hääfoorumien mukaan on silkkaa saituutta ja aivan liian vähän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:eli koska kaikki on kalliinpaa kuin ennen on rahalahjoituksienkin oltava suurempia kuin ennen
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:eli koska kaikki on kalliinpaa kuin ennen on rahalahjoituksienkin oltava suurempia kuin ennen
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Minusta olisi hyvä antaa sellainen rahalahja, joka kattaisi ainakin oman perheen juhlaruokakulut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Minusta olisi hyvä antaa sellainen rahalahja, joka kattaisi ainakin oman perheen juhlaruokakulut.
jep eli kun ajatellaan että n. 20 euroa on ruuat+kahvit (ei riitäkkään ) niin neljähenkiseltä perheeltä sitten 80 euroa