Kun näet hoikan äidin ja hoikan lapsen, ajatteletko..

vieras
Kyllä, mistä muustakaan se voisi johtua. Jos heillä on hienot vaatteet, niin sitten ajattelen että ulkonäkö menee ravinnon ja terveyden edelle, eli he ovat pinnallisia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Tottakai ajattelen. Tai jos näen lihavan äidin ja lihavan lapsen niin ajattelen että ne istuu päivät pitkät mäkkärissä tunkemassa bigmac-hampurilaisia kitusiinsa.
Ne ovat vain hyvin toimeentulevia, kun on rahaa kunnon ruokaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä, mistä muustakaan se voisi johtua. Jos heillä on hienot vaatteet, niin sitten ajattelen että ulkonäkö menee ravinnon ja terveyden edelle, eli he ovat pinnallisia.
Hmm.. entä jos mullon äitinä jalassa revityt, rähjäiset farkut ja muksulla ihan perus-tamineet, ehjät sellaiset? :xmas:
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
:LOL: :LOL: Toki! Ensimmäinen ja ainut ajatus. Ja sit tulee mieleen, että niillä ei ole varaa isään :D
Dääämn.. niinkö ne meistä sitten miettiikin, vaikka äljäke on monasti mukana :D
:D , nii joo, mut mä ajattelin, et jos nää äiti ja lapsi on kaksistaan.

Musta on ihan kiva olla pulskapoika. Kaikki kattelee, että tällä herralla onkin pinkka kunnossa :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä, mistä muustakaan se voisi johtua. Jos heillä on hienot vaatteet, niin sitten ajattelen että ulkonäkö menee ravinnon ja terveyden edelle, eli he ovat pinnallisia.
Hmm.. entä jos mullon äitinä jalassa revityt, rähjäiset farkut ja muksulla ihan perus-tamineet, ehjät sellaiset? :xmas:
Jos olette laihoja, niin kertoisin kirkon ruoka-avusta ja neuvoisin miten sossusta voi saada rahaa ehjiin vaatteisiin. Mutta onneksi sentäs äiti asettaa lapsen etusijalle ja kävelee ennemmin itse rikkinäisissä muilta saaduissa vaatteissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos olette laihoja, niin kertoisin kirkon ruoka-avusta ja neuvoisin miten sossusta voi saada rahaa ehjiin vaatteisiin. Mutta onneksi sentäs äiti asettaa lapsen etusijalle ja kävelee ennemmin itse rikkinäisissä muilta saaduissa vaatteissa.
Ne on kyllä ihan kaupasta ostetut, hieman lisää revityt :xmas:
 
Kippuravarvas
Niin..tottakai :D
Eli lihava äiti syö laihan lapsen ruuat, laiha äiti ei anna laihalle lapselle ruokaa, laihan äiti jolla on lihava lapsi..niin silloin äiti varmaan tunkee lapsen kurkusta kaiken sen mitä ite himoaa? Ja sitten lihava äiti ja lihava lapsi syö kaiken päivää..joo
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos olette laihoja, niin kertoisin kirkon ruoka-avusta ja neuvoisin miten sossusta voi saada rahaa ehjiin vaatteisiin. Mutta onneksi sentäs äiti asettaa lapsen etusijalle ja kävelee ennemmin itse rikkinäisissä muilta saaduissa vaatteissa.
Ne on kyllä ihan kaupasta ostetut, hieman lisää revityt :xmas:
Olisit laittanut vähän enemmän rahaa, niin olisit saanut kunnossaolevat. Ei B-laadussakaan tarvitse kaikkea sietää :eek:
 

Yhteistyössä