Kun minusta tulee mummo:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KYRSÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KYRSÄ

Aktiivinen jäsen
15.09.2006
2 382
0
36
Otan lapsen lapsiani yökylään! Vietän heidän kanssa aikaa mökillä vaikka viikon. Ostan heille vaatteita ja EN IKINÄ avaa ainuttakaan kalja- tai siideripulloa heidän läsnäollessaan!!!!!!!! PIDÄN KAIKKI LUPAUKSENI, JOITA HEILLE LUPAAN!!!!!!

T: lastensa isovanhempiin täysin kypsynyt akka :ashamed:

Kirjoititpa ihan kuin minun kynästäni! Juu, "mummu" kävi tänään kahvilla, pahoitti minun ja lasten mielen ja sit oli kuin loukattu morsian kun huomautin hänelle siitä että jos ei pidä lupauksiaan niin ei sit helkkarissa lupais mitään.
No, tiietäänhän ainakin millainen mummon EI tule olla ;)

joo lapset odottaneet kokokesän, että pääsevät mökille mummun kaa... No mummu sitten otti nuo isommat. Siitä sovittiin jo aikoja sitten. Oli puhe, että koko viikonlopuksi menevät. No johan ne sano, et kun perjantaina lähtevät niin lauantaina pitää ne hakea sieltä pois. Minä suostuin, koska lapset ovat odottaneet vaan sitä mökille pääsyä. Sanoin vielä, että jos on pakko ottaa olutta niin ottavat sitten lauantai-iltana.... Tänään meninkin yllättäen sinne jo puolen päivän jälkeen niin vaarilla oli pullo kädessä ja enokin hillui jo kivassa hiprakassa. kaiken lkisäksi lapsille oli luvattu, että mökille menee myös 2 muuta lasta, jotka ovat lupautuneet pelaamaan lasteni kanssa jalkkista. esikoinen siitäkin touhottanut koko viikon. No kas kas kun ei mökillä näkynyt omieni lisäksi muita lapsia. Eivät kuulemma tulleetkaan mukaan |O Neidiltä ei oltu viitsitty edes otsatukkaa laittaa pinnille tai ponnarille vaikka niin pyysin kun se on ihan silmillä (kasvattaa sitä). Kovin koittavat esittää hyviä isovanhempia, mutta PASKAT! ne vaan pitää kulissejaan yllä |O |O |O |O

Välillä he kysyvät, että tarvitseeko lapset jotain vaatetta? Saatan vastata tyylin " joo 3 toppapukua pitäisi ostaa... 100? á puku, että jos haluavat niin niiden ostoon saa osallistua :saint: " kyllä luvataan joo ostaa ja antaa vaan PASKAT!!! Kateellisena katselen ja kuuntelen kun miuden lasten isovanhemmat viettävät aikaa omien rakkaiden lastenlastensa kanssa. Taidan sanoo mutsille suorat sanat kun kotiutuvat mökiltä. En viitsinyt heidän viikonloppuaan pilata....

Inhottavaa tollanen kun lapsen sydän menee niin helposti rikki ja pettymys on ihan kauhea vaikka asia tuntuu aikuista pieneltä. Muistan itse miten oma äiti (eli just tämä meidän nykyinen "mummo") rikkoi lähes kaiken lupaamansa. Onneksi oma mummini eli hänen äitinsä oli erilainen, puuhattiin kaikkea kivaa ja vietinkin mummilla lähes kaikki viikonloput kun siellä tuntui että oli toivottu. Senkin takia harmittaa lasten puolesta kun mulla oli niin ihana mummi ja lapset ei saa kokea sitä.

onneks me miehen kanssa pidetään lupauksemme :) meillä mun äiti on ainoa joka välillä katso meidän lapsia. muita ei ole, joten en kauheen kovaa viitsi sille sanoo joka asiasta vaikka mieli tekisi kuinka....

Yhteistyössä