Kun mietitte raskauttanne taaksepäin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tunsin kiinnittymisen..sellanen nippaus.Sanoin miehelle siin samalla et nyt oon muuten raskaana..mies ei uskonu,sit tein testin viikko ennenku menkkojen piti alkaa ja tossa se plussa nyt nukkuu vieressä <3

Alkuperäinen kirjoittaja triptrap:
Mä tunsin kiinnittymisen..sellanen nippaus.Sanoin miehelle siin samalla et nyt oon muuten raskaana..mies ei uskonu,sit tein testin viikko ennenku menkkojen piti alkaa ja tossa se plussa nyt nukkuu vieressä <3

Mä tunsin kanssa pojasta tarkasti sen hetken, kun tulin raskaaksi. Ja tiesin tosiaankin jo paljon ennen plussaa. Mutta nyt on toinen lapsi tervetullut ja yritys on ollut kova. Ja nyt on vatsassa outoja tuntemuksia, 6 päivää ovulaatiosta. Menkkakivut mulle tulee yleensä vasta samana päivänä, kun mensut alkaa.....

Viikolla 4. Tissit kipeät ja viikolla 5 alkoi pahoinvointi joka kesti 24/7 seuraavat 14 viikkoa. Istuin pöntöllä sanko sylissä :( Laihduin tuona aikan 13kg kun mikään muu ei pysynyt sisällä kuin tomaatti.

Alkuperäinen kirjoittaja sanko-Salli:
Viikolla 4. Tissit kipeät ja viikolla 5 alkoi pahoinvointi joka kesti 24/7 seuraavat 14 viikkoa. Istuin pöntöllä sanko sylissä :( Laihduin tuona aikan 13kg kun mikään muu ei pysynyt sisällä kuin tomaatti.

Eikös viikko 4 ole aika pian hedelmöittymisestä? Kun periaatteessa tuo eka 4 viikkoa menee ennekuin edes yleensä tehään eka raskaustesti. Viikot kun lasketaan edellisten kuukautisten alkamishetkestä.

Viikoilla 3-4, eli noin viikko hedelmöittymisestä ja ennen testin tekoa.
Pää oli levitä, sellaisia hermokohtauksia etten tienny itsestäni sellasta puolta löytyvän, eikä mieskään =)

Yhteistyössä