Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Perhe-elämä
Kun mies pettää
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="surumieli, post: 2422699, member: 15304"]</p><p>Parisuhteemme on 10 vuotta vanha, joista 8 naimisissa. Lapsia 2 joista pinempi 1v 1kk. Mieheni suhde alkoia hänen mukaansa tammikuussa ja minä pääsin siitä selville maaliskuun lopulla. (Pientä epäilyä oli jo ilmassa). Pienimpäni oli 6kk ikäinen ja vasta silloin aloitin kiinteiden antamisen. Siihen saakka hän siis heräili useasti öisin, joten illalla olin useasti hyvinkin väsynyt. Seksielämämme on ollut mielestäni aktiivista ja </p><p>hyvääkin , tosin hieman vähentynyt ennen kohtalokasta tammikuuta. Mieheni on aina ollut tyyliin kerran päivässä, mutta valittaessani väsymystä hän tuntui ymmärtävän ja seksi siirtyi päiväällä kenties eteenpäin. Kerran hän sanoi etten ole enää niin aloituskykyinen ja kekseliäs(haloo,vauva roikkuu rinnassa ainakin kolmesti yössä ja näihin aikoihin mietin ja olin huolissani myöskin äidistäni joka oli kuolemansairas) joten tuntien itseni zombiksi kehotin etsimään aktiivisemman. Ja niinhän minun ihanimmistakin ihanin mieheni, johon luotin kuin kuuhun nousevaan , sitten tekikin. Voinette kuvitella järkytykseni kun asia minulle valkeni viikko äitini kuoleman jälkeen. Sitä vastoin että olisin surrut rakkaan äitini ja lasten mummin poismenoa, jouduin suremaan myöskin oman elämäni pääättymistä. Sillä siltä se tuntuu. Se oli todellinen kuolemanisku vasten palleaa. Ensijärkytyksestä toivuttuani(tai eihän siitä petoksesta toivu) sanotaan enneminkin että koottuani itseni ensimmäisten murhanhimoisten ajatusteni jälkeen päätin kuin päätinkin jatkaa yhä mieheni kanssa keskusteltuani ensin kahden siskoni kanssa tilanteesta , sillä tuntui että siinä tilassa en olisi pystynyt toimimaan jos en olisi saanut purettua kaikkea raivoa, vihaa, kykenemättömyytta ymmärtää toisen petollisuutta ja ennenkaikkea kaikkea sitä epätoivoa minkä koko asian käsittämättömyys aiheutti. Mieheni oli ensin raivoissaan asian tultua ilmi ja vannoi ja vakuutti että oli vain suudellut tuota toista naista. Tokihan sitä halusikin niin itselleen vakuuttaa, vaikka tiesi ettei asia suinkaan niin olisi. Otin yhteyttä tuohon alhaisimmistakin alhaisimpaan olioon , joka oli uskaltanut turmella pilvilinnani( hän itsekin kahden lapsen äiti(lue 2 #&%£$!* ipanan) jolla mies tyypillinen kalja-sohvamies) mutta tietenkin mieheni oli jo ehtinyt varoittaa häntä. siitä puhelusta jäi kuitenkin kytemään se kaikista suurin epäilyksen siemen josta tiesin että varmasti tarinassa oli muutakin kuin pari suukkoa. Mieheni oli minulle kertonut että tällä toisellä naisella oli mitä mustasukkaisin mies, joten siitäpä sain suloisen kostoni.Kerroin asian miehellensä ja toivon totisesti paljon pahaa sille akalle.Viikko kertomani jälkeen tuo mies soitti ja kertoi akkansa tunnustaneen kaiken. Yhä joka ikinen päivä mietin mieheni petollisuutta, vaikka nyt yritämmekin uudestaan. Luotto on mennyt eikä ikinä enää palaa. minulla on yhä tuhansia kysymyksiä ja monet haluaisin kysyä yhä uudestaan ja uudestaan, vaikka tiedän että se johtaa huutoon ja riittan. Mieheni haluaisi vain unohtaa tapahtuneen ja ihmettelee itsekin että kuinka niin pääsi tapahtumaan. Mutta helppohan hänen on unohtaa kun</p><p>hänen kohdallaan kaikki meni lopulta hyvin. Sai maistaa hiukan fantasiaansa ja samalla pitää vaimokullan ja pikkuiset </p><p>lapsukaisensa. Mutta minun kohdaltani kaikki on pirstaleina ja ihmettelen yhä onko enää olemassa yhteistä elämää halusta huolimatta, sillä nythän kaikki pyörii vain tapahtuneen yllä... mitä mieltä? :'(</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="surumieli, post: 2422699, member: 15304"] Parisuhteemme on 10 vuotta vanha, joista 8 naimisissa. Lapsia 2 joista pinempi 1v 1kk. Mieheni suhde alkoia hänen mukaansa tammikuussa ja minä pääsin siitä selville maaliskuun lopulla. (Pientä epäilyä oli jo ilmassa). Pienimpäni oli 6kk ikäinen ja vasta silloin aloitin kiinteiden antamisen. Siihen saakka hän siis heräili useasti öisin, joten illalla olin useasti hyvinkin väsynyt. Seksielämämme on ollut mielestäni aktiivista ja hyvääkin , tosin hieman vähentynyt ennen kohtalokasta tammikuuta. Mieheni on aina ollut tyyliin kerran päivässä, mutta valittaessani väsymystä hän tuntui ymmärtävän ja seksi siirtyi päiväällä kenties eteenpäin. Kerran hän sanoi etten ole enää niin aloituskykyinen ja kekseliäs(haloo,vauva roikkuu rinnassa ainakin kolmesti yössä ja näihin aikoihin mietin ja olin huolissani myöskin äidistäni joka oli kuolemansairas) joten tuntien itseni zombiksi kehotin etsimään aktiivisemman. Ja niinhän minun ihanimmistakin ihanin mieheni, johon luotin kuin kuuhun nousevaan , sitten tekikin. Voinette kuvitella järkytykseni kun asia minulle valkeni viikko äitini kuoleman jälkeen. Sitä vastoin että olisin surrut rakkaan äitini ja lasten mummin poismenoa, jouduin suremaan myöskin oman elämäni pääättymistä. Sillä siltä se tuntuu. Se oli todellinen kuolemanisku vasten palleaa. Ensijärkytyksestä toivuttuani(tai eihän siitä petoksesta toivu) sanotaan enneminkin että koottuani itseni ensimmäisten murhanhimoisten ajatusteni jälkeen päätin kuin päätinkin jatkaa yhä mieheni kanssa keskusteltuani ensin kahden siskoni kanssa tilanteesta , sillä tuntui että siinä tilassa en olisi pystynyt toimimaan jos en olisi saanut purettua kaikkea raivoa, vihaa, kykenemättömyytta ymmärtää toisen petollisuutta ja ennenkaikkea kaikkea sitä epätoivoa minkä koko asian käsittämättömyys aiheutti. Mieheni oli ensin raivoissaan asian tultua ilmi ja vannoi ja vakuutti että oli vain suudellut tuota toista naista. Tokihan sitä halusikin niin itselleen vakuuttaa, vaikka tiesi ettei asia suinkaan niin olisi. Otin yhteyttä tuohon alhaisimmistakin alhaisimpaan olioon , joka oli uskaltanut turmella pilvilinnani( hän itsekin kahden lapsen äiti(lue 2 #&%£$!* ipanan) jolla mies tyypillinen kalja-sohvamies) mutta tietenkin mieheni oli jo ehtinyt varoittaa häntä. siitä puhelusta jäi kuitenkin kytemään se kaikista suurin epäilyksen siemen josta tiesin että varmasti tarinassa oli muutakin kuin pari suukkoa. Mieheni oli minulle kertonut että tällä toisellä naisella oli mitä mustasukkaisin mies, joten siitäpä sain suloisen kostoni.Kerroin asian miehellensä ja toivon totisesti paljon pahaa sille akalle.Viikko kertomani jälkeen tuo mies soitti ja kertoi akkansa tunnustaneen kaiken. Yhä joka ikinen päivä mietin mieheni petollisuutta, vaikka nyt yritämmekin uudestaan. Luotto on mennyt eikä ikinä enää palaa. minulla on yhä tuhansia kysymyksiä ja monet haluaisin kysyä yhä uudestaan ja uudestaan, vaikka tiedän että se johtaa huutoon ja riittan. Mieheni haluaisi vain unohtaa tapahtuneen ja ihmettelee itsekin että kuinka niin pääsi tapahtumaan. Mutta helppohan hänen on unohtaa kun hänen kohdallaan kaikki meni lopulta hyvin. Sai maistaa hiukan fantasiaansa ja samalla pitää vaimokullan ja pikkuiset lapsukaisensa. Mutta minun kohdaltani kaikki on pirstaleina ja ihmettelen yhä onko enää olemassa yhteistä elämää halusta huolimatta, sillä nythän kaikki pyörii vain tapahtuneen yllä... mitä mieltä? :'( [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta sanaa on lauseessa: "Tupenrapinat"
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Relaatio 1065
1 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Järkevä artikkeli kaksplussalla: lasten teko pitää aloittaa 23-vuotiaana.
Tänään 02:06
Johnny Appleseed
2 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Kuu. Muilla kuvia?
Tänään 00:23
-roosaruusa-
1 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Mitäs tänne kuuluu? Pitkästä aikaa päätin kirjautua tänne
Eilen 22:11
Scarlett-79
13 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Viikon OrpoPurra: Vihantunteet politiikkaa kohtaan nousseet vuodessa 33%:sta 50%:iin
Eilen 21:32
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Hallituksen velkakello käy, mutta kasvua ei vain näy
Eilen 21:08
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
7.
"Donald Trump teki harvinaisen comebackin, aivan kuten esikuvansa Richard Nixonkin"
Eilen 20:50
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Mummaa ja puppaa!!!👴🏻👵🏻
Eilen 20:48
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Järkevä artikkeli kaksplussalla: lasten teko pitää aloittaa 23-vuotiaana.
Started by Johnny Appleseed
Tänään 02:06
Luettu: 72
Aihe vapaa
2.
Kuu. Muilla kuvia?
Started by -roosaruusa-
Tänään 00:23
Luettu: 58
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Relaatio 1065
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
17 min sitten
Aihe vapaa
3.
"Pormestariehdokas Wille Rydman: On aika tehdä Helsingistä jälleen saavutettava myös autoliikenteelle"
Tänään 07:13
Aihe vapaa
4.
K/B-komposti
Tänään 07:05
Aihe vapaa
5.
Miss Universum-kisojen jatkot täällä
Tänään 06:33
Aihe vapaa
6.
”Näyttelijä Eva Longoria jätti Yhdysvallat – masentui Trumpin voitosta.” Tsemiä ihqu Eva, ymmärrämme sinua. Ota ero ja tule minun luokseni 🥰
Tänään 06:20
Aihe vapaa
7.
mitä vanhoja lastenohjelmia muistat?
Tänään 04:39
Aihe vapaa
8.
Onnenarpa ja Janne Antin
Tänään 04:23