Kun mies pari kuukautta eron jälkeen alkaakin haikailemaan takaisin yhteen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NytNimetönnä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NytNimetönnä

Vieras
Jotenkin ÄRSYTTÄVÄÄ! Mies siis ihastui toiseen ja alkoi puhumaan, ettei ehkä ole koskaan minua rakastanutkaan. Heitti samalla 16v avioliiton pois. Erosimme ja eropapereiden jättämisen jälkeen harrasti seksiäkin tämän ihastuksensa kanssa, vaikka asuimme vielä yhdessä ja nukuimme samassa sängyssä (koin sen loukkaavana, koska mies samalla pohti, jospa emme sittenkään eroaisi).

No, nyt sitten olemme olleet pari kk erossa ja olen tutustunut uuteen mieheen. Ja tästä kuultuaan mies alkoi laittamaan viestejä "Onko meidän junamme todella jo mennyt?" -tyyliin, että pitäisikö sittenkin yrittää vielä yhdessä.

Itse sanoin eron aikaankin vielä, ettei meidän minusta kannattaisi erota. Vaan kannattaisi selvittää asiat yhdessä, käydä pariterapiassa ja tehdä asioita muutenkin yhdessä. Ihan liikaa oli lapsiperheen arki vienyt voimiamme. Mutta tämä ei tuolloin sopinut miehelle.

Ja nyt ärsyttää...kun ajattelin jatkavani eteenpäin, huomaankin pohtivani, josko sittenkin mieheni haluaisi minut takaisin...olen oikea lapatossu.

Miehesi haluaa vain varmistaa että et jatkaelämääsi ja löydä uutta onnea. Ei kannata enää palata yhteen exän kanssa.

No näin itsekin järjellä ajattelen. On kuitenkin muun ajan toitottanut, miten hänellä menee nyt eron jälkeen paremmin kuin kanssani ja ettei paluuta enää ole. Ja - pim - kun kuuli uudesta mahdollisesta kumppanistani, alkoi toinen ääni kellossa.

älä ihmeessä ota sitä äijää enää takas. ei toista voi pitää tollee varalla et jos uuden naisen kanssa meneekin sukset ristiin niin sitten palaakin sun luokse. pidä nyt kiinni siitä uudesta miehestä

Mieshän sai tossa mahdollisuuden naiskennella ihastustaan ilman pettämistä. Nyt kun sulla alkaa olla uutta vipinää niin eihän se toki miehelle sovi, kun olet ollut yli 16 vuotta "sen oma". Lisäksi on täysin normaalia et monien yhdessä vietettyjen vuosien jälkeen erottuaan hetkellisesti kaipailee vanhaa elämää, vaikka itse olisi eroa halunnutkin. Uusi elämä tuntuu pelottavalta alkuun sen tutun ja turvallisen jälkeen. Toikin vaihe yleensä menee ohi aika pian. Voihan se olla et jos palaatte takasin niin mies on alkuun tyytyväinen, mutta sitten sitten muut ihastukset taas vievät huomion. Harkitsisin kyllä tarkoin uutta mahdollisuutta ja se riippuisi kanssa niin paljon miehen halusta ja panostuksesta. Ihan heti en olisi saman katon alle takasin muuttamassa ja mies saisi tosiaan osoittaa et katuu ja haluaa yrittää uudelleen.

Inhottavaa käytöstä ex-mieheltäsi.
Et oo mikään heittosäkki, jota mies voi pompotella edes takaisin: nyt kelpaa, nyt ei kelpaakaan..
Tajuaako mies tätä?

Yhteistyössä