Kun mies on vähän kipeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Niin sitä ollaan niin sairaita että. Sängynpohjalla maataan, eikä mitään pystytä tekemään. Mutta jos mä olen kipeä, niin mähän pystyn hoitamaan lapsia, vaikka mies olisikin kotona. Sillä on omat hommat, mitkä on ihan pakko hoitaa. Siinä samalla sitten hoidan kodin; teen ruoat ja siivoan. Sitten kun vihdoin pääsin nukkumaan kuopuksen päiväuniaikana, niin eiköhän mies keksi ruveta pilkkomaan moottorisahalla polttopuita, niin että herättää kuopuksen kesken unien ja mut, kun mä olin just saanu unenpäästä kiinni. Sit ihmetellään, miksi mä olen kiukkunen ja itken. :headwall: Sanoin, että helvetti sentään, mun pitäis varmaan maata sairaalassa koomassa ennen kuin sä uskot, että mulla on kipeä olo. Lupasin sitten miehelle, että sitten kun se on seuraavan kerran kipeä, niin mä lähden johonkin pihahommiin ja mies saa hoitaa lapset ja kodin. |O |O |O

Joo siis toihan on ihan normaalia...meiän äijällä jos sattuu vaikka vähän nenä vuotamaan, ni sehän on niiiiiiin sairas, ihan ku kuolemaa tekis... taitaa valtaosa ukoista olla samanlaisia...
Ja sit se valittaminen.....

Juu niin tuttua! Meillä kyllä mies antais mun muuten nukkua, mutta kun lapset pomppii sängyssä ja huutaa korvan vieressä äitiä niin ukko ei tee asialle mitään. Ei hän tajunnu et se mua haittaa, kun ei hänenkään nukkumista häiritse jos siinä joku huutaa ja pomppii :headwall:
Mutta kun herra itse on pienessä flunssassa niin aiaiai ja voivoivoi. Tommosii ne on...

Niin ja mä ymmärrän kotiäitinä, että kun mies on töissä, niin mulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hoitaa ne lapset itse, mutta kun se on ollut tämän viikon lomalla... :headwall:

Yhteistyössä