Kun mies ei tajua (purkautumista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ella

Vieras
Hormoneilla on varmasti osuus asiaan, mutta mä en jaksa enää kuunnella noita: Mikä kiire tässä nyt on yms. Halusin alunperin muuttaa pois tästä nykyisestä kämpästä ennen vauvan syntymää. No nyt olen luopunut siitä ja todennut, että parempi laittaa tavarat paikoilleen ja keskittyä "nauttimaan" loppu odotuksesta. No ei täällä saa kamoja laitettua, kun miehen mielestä ei ole mikään kiire. Tiedän, että vielä on 2kk aikaa, mutta tuo ei tajua, että esim. vauvan vaatteiden pesu ei onnistu hetkessä, kun täällä on muutakin pyykkiä pestävänä ja tietty paljon muutakin tekemistä.

Esikoisen odotus meni loppuaikana ihan hermoomiseksi, kun silloin oli sama juttu ja lopulta kaikki oli "valmiina" vasta, kun laskettuaika oli jo mennyt eli, jos olisi syntynyt ajallaan, niin vaatteet olisi olleet vielä varastossa. Mä päätin jo silloin, että ikinä enää ei tule samanlaista tilannetta ja niin taas...

Millä ton saa tajuamaan vai saako edes?

No jos miehes ei tollasta tajuu , niin älä sä sillä mieltäs pahoita. Laita kaikessa rauhassa/hiljaisuudessa tavaroita kuntoon. Tuskin miehes ees tajuu kaikkia valmisteluja mitä sä teet tulevaa vauvaa ajatellen.

Ja mä olen ihan kuin sun mies. Me muutettiin viikkoa ennen laskettua aikaa toiseen maahan ja hyvin kerkesin pestä ja laittaa. Aloita vaan rauhassa, niin ei tartte hermoilla.

mie siirtelin huonekaluja ja riipuin pöytätasoilla irrottelemassa kaapin ovia yms. raskauden loppupuolella kun ukko ei tajunnu että kaikki pitää tehä hetinytvälittömästi

joten siirrä valituksesta erergiasi siihen tekemiseen!

Kiitos kannustuksesta, mutta mä tarvitsen oikeasti apua siinä. Muuten ne olis jo laitettu... Tavarat on todella hankalassa paikassa ja kaappeja pitää siirrellä, että saa kaikki paikoilleen. Fyysisen työn lisäksi en kaipaa yhtään ylimääräistä eli noi siirtelyt jää oikeasti miehen harteille, kyllä mä sitten ne vaatteet saan järkättyä.

Aloin itse siivoilemaan ja mies tuli apuun siinä vaiheessa, kun siirsin esikoisen pinnasänkyä toiseen huoneeseen. Alku se oli tämäkin, vielä kun älyää hakea varastosta niitä kamppeita, niin voin huokaista...

Yhteistyössä