Minusta teidän pitäisi pystyä puhumaan tästä asiasta. Jos mies ei halua puhua, voisitko kirjoittaa hänelle asiasta, että mitä sinä ehdotat ja mitä sinä tunnet tässä asiassa.
Miehen peli on sellainen, että jos nainen asettaa sille vaatimuksia, niin pelkästään henkiset paineet saattavat tehdä siitä toimintakyvyttömän. Tiedän naisena omasta kokemuksesta sen, että omaa orgasmiani metsästäessä paras keino on keskittyä nyt juuri tähän hetkeen. Teidän kummankin pitäisi nauttia tästä hetkestä miettimättä ollenkaan, että tuleeko orgasmi vai ei, jos se tulee niin milloin, nautinko nyt itse ollenkaan, jäänkö itse orgasmitta jne. Myönnän, että hetkeen keskittyminen on todella vaikeaa. Itseltäni meni vuosia oppia se, että ei se haittaa, jos nyt epäonnistuin, koska uusia yrityskertoja tulee kyllä. Riittävä rentous on välttämätöntä, jotta orgasmin voi saada.
Kannattaa opetella myös ajattelemaan seksiin laajemminkin kuin vain yhdyntäkeskeisesti. Seksuaalista nautintoa voi antaa suulla ja kädellä joko itse tai kumppanin toimesta. Meillä esimerkiksi minä olen se huonommin laukeava, joten keskitymme ensiksi minuun. Joskus harvoin yhtäaikaa laukeaminen onnistuu, mutta yleensä hoitelemme ensiksi minut ja sitten vasta miehen.
Jos mies osaa tyydyttää itsensä helposti, niin olisiko mahdollista, että harrastatte ensiksi seksiä, jotta sinä laukeat ja vaikkapa sen jälkeen mies itse kädellään hoitaisi homman loppuun? Sinä voisit hyväillä häntä samalla kiveksistä, suutelisit tms.