Kun miehen veljen vaimo on ihastunut mieheeni

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Mitä tällaisessa hieman vaikeassa tilanteessa pitäisi tehdä?
Miehen veljen vaimo on selkeästi ihastunut mieheeni,
lähettelee joskus öisin vihjailevia tekstiviestejä ja kutsuu miestäni kylään.
Ollessamme kaikki yhdessä tämä vaimo tuijottaa vain miestäni hymyillen, "lähentelee" ja lirkuttelee.

Asiasta on aikoja sitten sanottu tälle naiselle, ja tilanne rauhoittui silloin pikkuhiljaa monen mutkan ("puhuttelun") jälkeen. Mutta nyt sama jatkuu taas.
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
Teidän pitää puhua asiasta uudelleen. Sanoa suoraan, että jos se ei lopu, niin sitte loppuu ystävyys.
Nimim. Sivusta katsellut... nyt ovat sitte naimisissa :p



siis sulle on käynyt kuten ap:lle?mutta miehesi sitten lähti mukaan?no huh-huh...oliko teillä/heillä lapsia?ja mitäs miehen veli?
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
siis sulle on käynyt kuten ap:lle?mutta miehesi sitten lähti mukaan?no huh-huh...oliko teillä/heillä lapsia?ja mitäs miehen veli?
Ilmaisin asian hiukan väärin.
Seurasin ystäväni ihastumista mieheeni... et silleen samantyylinen tapaus. Niinhän siinä kävi, että pettivät ja jäivät kiinni. Mikäs siinä. Mä löysin paremman miehen
:D :heart:
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
siis sulle on käynyt kuten ap:lle?mutta miehesi sitten lähti mukaan?no huh-huh...oliko teillä/heillä lapsia?ja mitäs miehen veli?
Ilmaisin asian hiukan väärin.
Seurasin ystäväni ihastumista mieheeni... et silleen samantyylinen tapaus. Niinhän siinä kävi, että pettivät ja jäivät kiinni. Mikäs siinä. Mä löysin paremman miehen
:D :heart:



No ikävää noinkin!Mut hienoa et selvisit noin hyvin ja positiivisella asenteella!:)
 
Ap
Mieheni on sanonut asiasta naiselle useaan otteeseen, niin jyrkästi kuin ensin ystävällisestikin.
Eikä mieheni ole kiinnostunut, pitkän aikaa kohteli naista tosi tylysti, mutta sittemmin ollut ihan normaali kun nainen rauhottui. Nyt sitten nainen yltyi jälleen, kun nähtiin; kun hän kertoi jotain asiaa, katsoi koko ajan vain mun miestäni silmiin eikä ollut huomaavinaankaan minua.

Tilanne on todella vaikea, sillä luulimme, että tuo nainen oli jo tajunnut viestin ja muuttanut käytöstään lopullisesti. Viimeksi saimme myös anopin vihat niskaamme, kun emme olleet tekemisissä miehen veljen ja tän vaimon kanssa. Lisäksi anoppi inhoaa minua edelleen, koska hänen mielestäni minä olen tehnyt väärin ja loukannut tuota ihanaa toista miniäänsä. :(

Miehen veli ei muka huomaa asiaa, tai ei halua huomata. Kun hänelle olemme/olen asiasta sanoneet/sanonut, on vain suuttunut hänkin.
 
vieras
Ongelma kuullostaa "salkkarityyppiseltä" väännöltä. Oletteko kaikki täysi-ikäisiä ja psyykkisesti terveitä?

ps. yleensä katson silmiin ihmistä jolle puhun, oli kyseessä mies tai nainen.
 
ps
Mun miehellä oli kerran sama tilanne (ei kylläkään sukulainen, työpaikan asiakas). Kaikki viestit kirjoitettiin ylös todistajan läsnäollessa. Mentiin ovelle ja mies sano todella selvästi, että nyt riittää, sinulla ei ole oikeutta soitella tai lähettää minkäänlaisia viestejä. Tietysti tuli senkin jälkeen vaikka mitä, jopa minunkin puhelimeeni, niihin ei reagoitu. Tarkoituksena oli lopulta tehdä kotirauhanhäirinnästä ilmoitus. En tiedä mitä oltaisiin tehty, ellei olisi tullut siirtoa muulle paikkakunnalle. Työnantaja tiesi asiasta alusta asti. (Tarinaan liittyy paljon muutakin).

Kamalinta oli se viha sitä naista kohtaan, ja avuttomuus kun asia ei mennyt perille (sille nartulle). Tuntui siltä kuin hän hyökkäisi meidän perhettämme kohtaan. (Huom. mieheni ei millään tavalla kannustanut ym.). Ne tunteet nousevat vieläkin pintaan ja se turhautuminen. Hirveästi voimia sinulle ap!!! Sinä saat olla todella vihainen ja saat sen myös sanoa tuolle naiselle. Myös miehelläsi on siihen lupa. Voisitteko kieltää naista tulemasta kokonaan.

p.s. minua auttoi kirjeen kirjoittaminen tunteistani ja vihastani tuolle naiselle. En sitä hänelle lähettänyt, sillä hän ei olisi sitä todellakaan ymmärtänyt. Mutta pääsin jotenkin irti niiden tunteiden voimasta.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ongelma kuullostaa "salkkarityyppiseltä" väännöltä. Oletteko kaikki täysi-ikäisiä ja psyykkisesti terveitä?

ps. yleensä katson silmiin ihmistä jolle puhun, oli kyseessä mies tai nainen.
Jätän kommentoimatta, voit siellä pääkopassasi miettiä syytä.

Noin yleisesti minä kyllä katson silmiin jokaista keskusteluun osallistuvaa henkilöä, en tuijota intensiivisesti pelkästään yhtä tiettyä ihmistä, jos läsnä on muitakin.
 
Ap
Periaatteessa en jaksa olla edes vihainen, enkä esimerkiksi pelkää, että menettäisin mieheni tms. Mutta tilanne ahdistaa ja pistää vi*uttamaan, kun luulimme, että asia on loppuunkäsitelty ja nainen tullut järkiinsä ja ymmärtänyt tilanteen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
siis sulle on käynyt kuten ap:lle?mutta miehesi sitten lähti mukaan?no huh-huh...oliko teillä/heillä lapsia?ja mitäs miehen veli?
Ilmaisin asian hiukan väärin.
Seurasin ystäväni ihastumista mieheeni... et silleen samantyylinen tapaus. Niinhän siinä kävi, että pettivät ja jäivät kiinni. Mikäs siinä. Mä löysin paremman miehen
:D :heart:
Mulle kanssa käynyt näin! Ei heistä paria tullut, mutta en minäkään jäänyt lehdellä soittelemaan...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mieheni on sanonut asiasta naiselle useaan otteeseen, niin jyrkästi kuin ensin ystävällisestikin.
Eikä mieheni ole kiinnostunut, pitkän aikaa kohteli naista tosi tylysti, mutta sittemmin ollut ihan normaali kun nainen rauhottui. Nyt sitten nainen yltyi jälleen, kun nähtiin; kun hän kertoi jotain asiaa, katsoi koko ajan vain mun miestäni silmiin eikä ollut huomaavinaankaan minua.

Tilanne on todella vaikea, sillä luulimme, että tuo nainen oli jo tajunnut viestin ja muuttanut käytöstään lopullisesti. Viimeksi saimme myös anopin vihat niskaamme, kun emme olleet tekemisissä miehen veljen ja tän vaimon kanssa. Lisäksi anoppi inhoaa minua edelleen, koska hänen mielestäni minä olen tehnyt väärin ja loukannut tuota ihanaa toista miniäänsä. :(

Miehen veli ei muka huomaa asiaa, tai ei halua huomata. Kun hänelle olemme/olen asiasta sanoneet/sanonut, on vain suuttunut hänkin.
Taidat ylireagoida ja olla suotta mustasukkainen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
siis sulle on käynyt kuten ap:lle?mutta miehesi sitten lähti mukaan?no huh-huh...oliko teillä/heillä lapsia?ja mitäs miehen veli?
Ilmaisin asian hiukan väärin.
Seurasin ystäväni ihastumista mieheeni... et silleen samantyylinen tapaus. Niinhän siinä kävi, että pettivät ja jäivät kiinni. Mikäs siinä. Mä löysin paremman miehen
:D :heart:
Mulle kanssa käynyt näin! Ei heistä paria tullut, mutta en minäkään jäänyt lehdellä soittelemaan...
Se on vain hyvä juttu meille ;) :D
 

Yhteistyössä