E
En tiedä
Vieras
Hei
Lapseni menee piakkoin perhepäivähoitoon. Kysyisinkin muutaman tyhmän kysymyksen: mitä lapseni olisi hyvä ""osata"" siihen mennessä, vielä olisi hetki aikaa harjoitella?
- voisi syöttää tavallisella lusikalla?
- pitääkö osata juoda mukista?
- pitäisikö itse osata syödä? (hoitoon mennessä vasta 10kk)
- pitääkö syödä jo tavallista ruokaa? (kuka ostaa purkkiruuat)
- kuinka päiväunet pitäisi yrittää rytmittää?
- entäpä mitä varusteita tulee olla hoidossa mukana päivittäin?
- kuinka paljon vaippoja sinne viedään?
- kuinka monta vaatekertaa?
- kurahousut ja kumisaappaat?
- mitä kaikkea, en osaa edes ajatella eikä ole tuttuja keneltä kysyä?
Tiedän että nämä asiat varmasti selviävät ajan mittaan, tahtoisin vain rauhoittaa omaa mieltäni. Kiitos jos vaivaudutte vastaamaan
)
Lapseni menee piakkoin perhepäivähoitoon. Kysyisinkin muutaman tyhmän kysymyksen: mitä lapseni olisi hyvä ""osata"" siihen mennessä, vielä olisi hetki aikaa harjoitella?
- voisi syöttää tavallisella lusikalla?
- pitääkö osata juoda mukista?
- pitäisikö itse osata syödä? (hoitoon mennessä vasta 10kk)
- pitääkö syödä jo tavallista ruokaa? (kuka ostaa purkkiruuat)
- kuinka päiväunet pitäisi yrittää rytmittää?
- entäpä mitä varusteita tulee olla hoidossa mukana päivittäin?
- kuinka paljon vaippoja sinne viedään?
- kuinka monta vaatekertaa?
- kurahousut ja kumisaappaat?
- mitä kaikkea, en osaa edes ajatella eikä ole tuttuja keneltä kysyä?
Tiedän että nämä asiat varmasti selviävät ajan mittaan, tahtoisin vain rauhoittaa omaa mieltäni. Kiitos jos vaivaudutte vastaamaan