kun menet kirppikselle ostamaan lastenvaatteita, niin mikä sun mielestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymään

Vieras
on kallista?Olen lähdössä myymään lastenvaatteita ja mietin hintoja mitä pyytää. Mikä olisi kohtuullista?Tyhmä kysymys sinällänsä mutta esimerkiksi jos myy toppahaalarin jota käytetty yhden talven ja siisti, niin olisko esimerkiksi 6-7 e liikaa?Antakaa esimerkkejä,please. Kiitos.

ei ole ostin just reiman toppahaalarin tytölle siisti oli ja hintaa 14e joka oli tosi vähän olen valmis maksamaan hyvästä haalarista 10-30e tosin riippuu merkistä jos hyvä eli reima lassie yms...

Alkuperäinen kirjoittaja myymään:
on kallista?Olen lähdössä myymään lastenvaatteita ja mietin hintoja mitä pyytää. Mikä olisi kohtuullista?Tyhmä kysymys sinällänsä mutta esimerkiksi jos myy toppahaalarin jota käytetty yhden talven ja siisti, niin olisko esimerkiksi 6-7 e liikaa?Antakaa esimerkkejä,please. Kiitos.

Toppahaalari 5eur. Trikoovaate 1-2e. Yleensä ahneus iskee (myyjällä).

Mä ostin kirpparilta vaatteita maksoivat 20 centtiä kappale oli mun mielestä liian vähän olisin voinnut maksaa noin 1-2 euroa siis puseroista.Hienommista tietysti enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja ire:
ei ole ostin just reiman toppahaalarin tytölle siisti oli ja hintaa 14e joka oli tosi vähän olen valmis maksamaan hyvästä haalarista 10-30e tosin riippuu merkistä jos hyvä eli reima lassie yms...

Ohhooh, melko typerää maksaa tuollaista hintaa käytetystä.

Minä en edes vilkaise yli 5 euron hintaisia tuotteita, ellei sitten ole kyseessä todella erittäin siisti ja vähän käytetty esim. tuo haalari.

Karkeasti sanottuna maksaisin ehjistä, siisteistä ja vähänkäytetyistä lastenvaatteista suunnilleen näin:

Ulkotakit, haalarit ym. 3 - 5 euroa
Farkut tms. kunnolliset housut ja neulepuserot alle 2.50 euroa
Collegevaatteet alle 1.50 euroa
Trikoopaidat, bodyt ym. trikoovaatteet alle 1.50 euroa
Sukat, lapaset, myssyt ym. pikkusälä alle 0.50 euroa

Alkuperäinen kirjoittaja Sipi&Tylvesteri:

Ei se mun mielestä typerää ole, kun esim. Reimatec on yli satasen, jos ei ole alessa ja jos yhden talven on ollut päällä ja hyväkuntoinen, niin ei tuo musta paha hinta ole.

Moikka!

Mä ostin eilen 12 vauvanvaatetta 3 eurolla. Myyjällä oli viimeset päivät. Ja yks vaate jäi ehkä laskuttamatta. Samaisella kirpputorilla oli 140 senttinen laskettelupuku joka makso 35 euroa. Tuo oli mielestäni tosi paljon, koska se oli Hennesin eli ei oo maksanut uutenakaan paljon. Kuulostaa jopa edulliselta tuo sun pyytämä hinta.

Mä ostin just pojalle toppahaalarin kirppikseltä 6 eurolla. Oli käytetty, mutta tosi siisti, ja mieleinen, ei merkkivaate kuitenkaan.

Mulla jotenkin on semmonen periaate, että sisävaatteista en maksa 3 euroa enempää, siis esimerkiks farkuista maksan 3e, bodyt/paidat 1-2e, samoin potku-/collegehousut 1-2e...

Halpoja hintoja pitää olla, koska uusiakin saa kohtuuhintaan monesta paikasta, jos ei mitään huippumerkkiä vaadi vaan riittää lindexin ym ketjujen vaatteet...

riippuu niin laadusta.

Ensinnäkin vaikka ois kuinka hyvä en osta REIJITETTYÄ VAATETTA! eli kun jotkut torvet laittaa NIITILLÄ tai vastaavalla kankaaseen niin niistä reijistä lähtee purkautuun.

Toinen en osta LIKASTA vaatetta!

Parhaiten saa myytyä, pestyt silitetyt vaatteet, antaa siistin kuvan.

bodyt sellasta 3? ihan maksimi, melkein muutkin lasten perusvaatteet menee tohon. Sit takit ja muut on erikseen.
kenkiä en osta

riippuu niin laadusta.

Ensinnäkin vaikka ois kuinka hyvä en osta REIJITETTYÄ VAATETTA! eli kun jotkut torvet laittaa NIITILLÄ tai vastaavalla kankaaseen niin niistä reijistä lähtee purkautuun.

Toinen en osta LIKASTA vaatetta!

Parhaiten saa myytyä, pestyt silitetyt vaatteet, antaa siistin kuvan.

bodyt sellasta 3? ihan maksimi, melkein muutkin lasten perusvaatteet menee tohon. Sit takit ja muut on erikseen.
kenkiä en osta

Alkuperäinen kirjoittaja Sipi&Tylvesteri:

no ei ole. Katsos pitää miettiä mikä on uudenhinta.. Sitten mikä käytetyn kunto..... hokaatko?

Mulla on kirppispöytä just nyt ja tavaralla hintaa näin:
Bodyt 10-40 senttiä
Potkari, sisähaalarit 20 senttiä-euro
sukat 2 kpl pussi 10 senttiä
Pipot, tumput 10-50 senttiä
Juhlamekot, poikien juhlapuvut (max 86 cm) 1-3 euroa
Tossa jotain. Ja hyvin on myynyt.Mulla tavoite päästä hyvästä arkivaatteesta eroon, ei rikastua.

Mulla parhaillaan pöytä kirppiksellä ja ihmettelen olenko ainut joka käyttää lapsilla bodeja :o
Kukaan ei osta niitä, vaikka ovat ehjiä, siistejä, puhtaita ja silitettyjä, yhdellä käytössä olleita. Ja hinana 20-50snt kpl. Yksi hieman erikoisempi on mennyt, muut siistissä kasassa pöydällä.
Muita hintoja pöydässäni: housut, paidat ym sisävaatteet 20snt-2e, Reimatecin toppahaalari lähti 6e (ehjä, kaksi talvea käytetty), halppis haalari lähti 5e samoin pari pojan hyvää toppatakkia- ja housua. Kengät 50snt-10e. Kaikki meni.

Mulla menee kaikki tavara lennosta työpaikan kirpputorilla. suorastaan riistetään. Teen pieniä paketteja ja lasken isoissa kasoissa hintaa hieman.

Bodyt ja paidat noin 1e. Marimekosta tai vastaavasta saa hyvin 5e. Colleget 1-1,5e. Neuleet ja housut voivat olla vähän kalliimpia esim 3-4e. Kengät 2-20e. Ulkovaatteet 10-25e, villa 5-10e.
Puhtaita, tahrattomia, osin merkkivaatetta ja osin tavallista, niputettuina väreittäin kokonaisuuksiksi.

Mulla tälläset hinnat ja näillä aina saanut menemään, tytön ja pojan vaatteita 74-92cm:
-bodyt 2-4e
-paidat 2-4e
-farkut 3-4,5e
-vanupuvut 2-6e
-puolipotkarit 1-2,5e
-mekot 3-4e
-sukat 20-50cent

ja tavara siis siistiä muodikasta ei vuosikausia kaapissa lojunutta

Yhteistyössä