Kun maksaa sirukortilla ja tunnarilla ni näkeekö myyjä nimen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
On, koska kortti on tarkoitettu henkilökohtaiseen käyttöön.

Mä en ookaan tienny tuota! Ihan oon pokalla nostanu niin isän, äidin kuin miehenkin tililtä tarvittaessa eikä oo tullu mieleenkään, että oisin tehny jotain väärin. Onneks ei oo koskaan tullu kukaan poliisi tms. tarkastamaan kenen kortilla milloinkin nostan :D

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
On, koska kortti on tarkoitettu henkilökohtaiseen käyttöön.

Mä en ookaan tienny tuota! Ihan oon pokalla nostanu niin isän, äidin kuin miehenkin tililtä tarvittaessa eikä oo tullu mieleenkään, että oisin tehny jotain väärin. Onneks ei oo koskaan tullu kukaan poliisi tms. tarkastamaan kenen kortilla milloinkin nostan :D

No eipä oo poliisilla valtuuksia tarkistella kortin nimiä automaatilla. Mutta jos kortin omistaja ilmoittaa että kortti on pöllitty/kadonnut ja sen jälkeen tai niihin aikoihin joku väärännäköinen tai väärää sukupuolta oleva henkilö näkyy automaatin kamerakuvassa noston ajankohtana niin siitä voi seurata korvausvaatimuksia.

Mutta jos kortin omistaja ilmoittaa että kortti on pöllitty/kadonnut ja sen jälkeen tai niihin aikoihin joku väärännäköinen tai väärää sukupuolta oleva henkilö näkyy automaatin kamerakuvassa noston ajankohtana niin siitä voi seurata korvausvaatimuksia.

En puhunut varkaudesta, vaan luvallisesta kortin käyttämisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mutta jos kortin omistaja ilmoittaa että kortti on pöllitty/kadonnut ja sen jälkeen tai niihin aikoihin joku väärännäköinen tai väärää sukupuolta oleva henkilö näkyy automaatin kamerakuvassa noston ajankohtana niin siitä voi seurata korvausvaatimuksia.

En puhunut varkaudesta, vaan luvallisesta kortin käyttämisestä.
Niin puhuin minäkin. Mutta tulkinta voi olla toinen joissain tilanteissa. Kannattaa lukea ne kortin käyttösäännöt ja sopimukset läpi kun hommaa itselleen kortin. Toisen korttia en itse käyttäisi missään tilanteessa.

Mä olen baarissa töissä ja jotkut asiakkaat tekee sitä, että sanoo meille tunnusluvun ja me näpytellään se koneeseen. :D Mutta ei kyllä tulisi mieleenkään käyttää tätä asiaa mitenkään hyväksi.

Yhteistyössä