Kun makeanhimo iskee. Mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Mikä on sinun kikkasi kun kamalan katala makeanhimo iskee?
Jaetaanko kaikki keinomme näin herkku perseiden kesken?
Itse aijon aloittaa herkkulakon tästä päivästä eteenpäin. Tai siis se joka päiväinen karkin mussuttaminen saa jäädä. Kaikki hinkit kehiin kuinka selättää se hirveä himo?

[QUOTE="Vieras";29121653]Mikä on sinun kikkasi kun kamalan katala makeanhimo iskee?
Jaetaanko kaikki keinomme näin herkku perseiden kesken?
Itse aijon aloittaa herkkulakon tästä päivästä eteenpäin. Tai siis se joka päiväinen karkin mussuttaminen saa jäädä. Kaikki hinkit kehiin kuinka selättää se hirveä himo?[/QUOTE]

Yksärinä voin laittaa.:rolleyes:

Syön esim xylitoli sisuja. Miitä ei pysty hirveen paljon vetämään.. Tai sitten laitan pakastepuolukoiden sekaan esim steviaa tai muuta makeutusqinetta ja vetelen niitä kuppitolkulla.
Sinkkitabletit kuulemma auttaa kans.

täällä toinen joka päivä herkuttelija. Viikko herkkulakkoa takana onnistuneesti ja ainakin viikko vielä edessä. päätin et olen viikon herkuitta ja jos seuraavana maanantaina (siis tänään) on vielä hirveä himo niin voin ostaa jotain pientä herkkua. Tai sitten voin jatkaa seuraavan viikon herkuitta. päätin olla syömättä herkkuja joten katsotaan tilanne uusiksi maanantaina. Niin ja maanantaina ei saa ostaa herkkua jos on viikolla ratkennut.. Itse otan illalla kupillisen teetä jos mässyhimo iskee. :)

[QUOTE="vieras";29121944]Miksi pitää olla moniongelmainen ja ei voisi syödä karkkia jos siltä tuntuu. Kyllä minä ainakin ostan karkkia jos mieli tekee.[/QUOTE]

No miten olisi vaikkapa terveys? Ei ole todellakaan terveellistä syödä karkkia joka päivä. Ja joillakin paino-ongelmat tms.

[QUOTE="Vieras";29122674]No miten olisi vaikkapa terveys? Ei ole todellakaan terveellistä syödä karkkia joka päivä. Ja joillakin paino-ongelmat tms.[/QUOTE]

No jos syön viikossa kolme pussia karkkia ei se nosta apinoani tai tee yhtään kipeämmäksi vaikkaolisin syömättä.

[QUOTE="vieras";29122682]Viinirypäleistä tykkään. Niitä menee paljon.[/QUOTE]

Viinirypäleet on lähes yhtä pahasta kuin karkit, koska niissä rutkasti sokeria myös.

Yhteistyössä