Kun mahassa tuntuu "jotain"..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 8kk:n äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
8

8kk:n äiti

Vieras
Muistelen kuulleeni joskus että synnytyksen jälkeenkin voi tuntuu mahassa vähän niinkun vauvan liikkeiden tyyppistä tunnetta. Olikohan jotain lihasjuttuja??

Onko muilla tuntunut tälläsiä? Heti synnytyksen jälkeenkö vai vaikkapa viikkojen/kuukausien päästä? Tai onko yleistäkin et mahassa nyppii elohiiri?

Meillä vauva on reilu 8kk ja ajoittain tuntuu mahassa jotain "liikettä", tai sitten kuvittelen/pelkään että olisin raskaana. Viime menkat oli hyvin niukat ja nyt juuri odottelen seuraavia. Järkeilin myös että jos olisin raskaana ni liikkeet ei varmasti vois vielä tuntua :/

Raskaushan selviää testillä ja ajan kanssa, mut olisin kiinnostunut kuulemaan onko muilla tuntunut noita "ei-vauvasta-johtuvia-liikkeitä", milloin ja miten paljon :)

"Haamupotkuja", juu onhan noita tuntunu aina välillä!Mitä lie suoliston kurnutuksia... :D Mut on kyllä oikeesti häiritsevää välillä! Ja mä olen siis synnyttäny 4kk sitten ja edellee välillä tunnen niitä..

Mun kuopus on 2,5-vuotias ja vieläkin tunnen haamupotkuja. Mahtavatkohan loppua koskaan. Oiskohan kyse oikeasti jostain suoliston toiminnasta, joka vain tuntuu samalta kuin ne vauvan potkut ja siksi ensimmäiseksi mieltää ne niiksi... Ja Mirena käytössä, joten raskaus lienee aika epätodennäköinen vaihtoehto.