kun lapsi on ainoa asia elämässä mikä pitää hymyn huulilla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loppu

Vieras
mulla on viimeiset vähän yli 2vuotta ollut todella raskas työkaveri, töihin lähtö on yhtä helvettiä ja siellä olo yhtä tuskaa. rakennetaan omakotitaloa, ei nähdä miehen kanssa ikinä, parisuhde on päin helvettiä ja seksiäkin harrastettu viimeks joskus kesällä. ainoa tapa kommunikoida on riitely. musta tuntuu, että mä olen niin täynnä tätä jatkuvaa koettelemista, vastoinkäymisiä ja ahdistusta, et tekis mieli tempasta ranteet auki. ja tasan tarkkaan lapsen takia en sitä tee, enkä tekis varmaan muutenkaan, mutta oikeasti mulla on nyt niin raskasta, että ensimmäistä kertaa edes ajattelen moista.
mä olen niin väsynyt.
tämän kaiken olen kertonut lääkärille ja sain 2 päivää sairaslomaa, that´s it.
olen hakenut apua, mutta en ole sitä saanut. monessakaan asiassa. ja nyt mun voimat on loppu. finito.

onko mahiksia keskeyttää talon rakennus ees yheks viikonlopuks ja karata miehen kanssa lemenlomalle?Eikö työpaikalla ole mahdolista tehdä uudelleenjärjesteluyjä?Entä jos koittaisit mennä yksityiselle lääkäriin?

Sama fiilis täälläkin... Ajattelen, että lasten takia täytyy jaksaa ja jaksankin, koska silloin voin olla onnellinen kaiken tän keskellä, kun saan viettää aikaa hyvän tuulisten innostuvien ja innostavien lasteni kanssa.
Keskityn vain siihen mitä jaksan enkä edes yritä muuta...

Alkuperäinen kirjoittaja maria-s:
onko mahiksia keskeyttää talon rakennus ees yheks viikonlopuks ja karata miehen kanssa lemenlomalle?Eikö työpaikalla ole mahdolista tehdä uudelleenjärjesteluyjä?Entä jos koittaisit mennä yksityiselle lääkäriin?

ei, ei ja en tiedä, en jaksa.. enää..

No hyvä, että sulla on sitten edes se lapsi, mut myös sen lapsen onnellisuuden takia hakisin apua vielä jostain muualtakin.
Kyllä se lapsi huomaa et asiat ei oo niin hyvin.
Ja työpaikallakin voi aukaista suunsa, vaihtaa työpaikkaa, jutella miehen kanssa, pyytää isovanhempia apuun, kyllä saikkua saa jos on noin loppu.
Et ehkä kuitenkaan ole vielä tehnyt KAIKKEASI saadaksesi asiat kuntoon.
Monet ovat kovia valittamaan, mutta asioiden parantamiseksi ei kuitenkaan uskalleta tehdä mitään.

voi sua, koita jaksaa jooko? ootteko koittanu miehen kanssa puhua? oottehan te joskus jonkun jutun takia alunperinki rakastunu toisiinne, ni kai sitä on vielä siellä jossain jäljellä. ettei aina vaa riitelis. vaikka ilmeisesti ette usein näe, ainakaan rauhassa (? ) ni enskerralla ku näät miestä ni kerro sille miltä susta tuntuu. sano ettet jaksa. kyllä se tajuaa, uskoisin.

Uusimmat

Yhteistyössä