kun lapsi nousi seisomaan tukea vasten kuinka kauan meni että seisoi ilman tukea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Seiso tukea vasten 7-8kk, ja 10kk niin käveli... kauan käveli tukea vasten, meillä ei ollu mitään taaperokärryjä yms, oppi tosi nopeesti sohvaa vasten nouseen ja sitä tukien käveli...

jokainen lapsi on yksilö näissäkin asioissa.
meillä tyttö nousi itse tukea vasten seisomaan alle 6 kk ikäisenä ja ilman tukea seisoi (sekä lähti kävelemään) lähes 5 kk kuluttua. tämä tyttö pienikokoinen ikäisekseen.

mä oon miettiny samaa, kun meidän poika alkoi seisoa ja kävellä tukea vasten n.8kk. vissiin jo seisomaan nousi vähän sitä ennen. mutta nyt kohta jo 11kk eikä puhettakaan, että vielä seisoisi ilman tukea. Tosin nyt on kiire opetella puhumaan, niin ehkä sen takia sitten ei ehdi muuta opetella. :)

Täälä poika 1v 2kk ja ei vieläseiso ilman tuea ja näin ollen ei tietty kävelekkään ilman tukea.
Meillä poitsu on ainakin arkajalka ja lähtee liikkeelle vasta sitten kun on varma itsestään.
Jokainen on oma yksilönsä ja tekee asiat omaan tahtiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Himpula:
Täälä poika 1v 2kk ja ei vieläseiso ilman tuea ja näin ollen ei tietty kävelekkään ilman tukea.
Meillä poitsu on ainakin arkajalka ja lähtee liikkeelle vasta sitten kun on varma itsestään.
Jokainen on oma yksilönsä ja tekee asiat omaan tahtiin.

juu sille se menee, lapset on yksilöitä.. ärsyttää vaan ku jotkut sukulaiset on sillee et voi että kun se pekka ei vieläkään seiso ilman tukea..

Yhteistyössä