Kun laitatte konetiskiainetta astianpesukoneeseen,

  • Viestiketjun aloittaja äffä
  • Ensimmäinen viesti
äffä
niin noudatatteko pesuaineen käyttöohjeita? Eli käytättekö silmien- tai kasvojensuojainta? Miten suurta huolellisuutta yleensäkin noudatatte tällaisia myrkkyjä käyttäessänne?
 
"hmm"
olen tuntenut lastenkotilaisia, jotka ovat snortanneet konetiskijauhetta nenäänsä. koska ko. idiootit eivät valitettavasti kuolleet tai saaneet edes vakavia myrkytysoireita, en kohtele ko. ainetta kuin uraania.
 
Millekään en ole allerginen, enkä ole saanut mistään muista kodin aineista
mitää reaktioita.

Se on kyllä himpatin stydiä kamaa!
Kerran erehdyin sorkkimaan sitä ihan paljain käsin.
Kaverilla oli sellaisia tabuja, mistä piti poistaa se suojamuovi.
Käden iho kuivui. Onneksi rasvaamalla palautui normaaliksi melko nopeasti.
 
vierass
Kaverilla oli sellaisia tabuja, mistä piti poistaa se suojamuovi.
Ne saa ihan kätsysti ulos, kun vetää päädystä puolivälistä auki ja pullauttaa tabletin ulos. Ei tarvitse koskea käsin lainkaan. Melkein mukavampia kuin ne, mitä ei tarvitse kuoria, jos kädet sattuvat olemaan vähän kosteat.

Ja aina pesen kädet noiden käsittelyn jälkeen, olivat sitten kumpia tahansa.
 
Ne saa ihan kätsysti ulos, kun vetää päädystä puolivälistä auki ja pullauttaa tabletin ulos. Ei tarvitse koskea käsin lainkaan. Melkein mukavampia kuin ne, mitä ei tarvitse kuoria, jos kädet sattuvat olemaan vähän kosteat.

Ja aina pesen kädet noiden käsittelyn jälkeen, olivat sitten kumpia tahansa.
Joo, saa varmaan.
Se tapahtui ihan huomaamatta siinä jutellessa jänniä.

Meillä käytetään Fairyn tabuja.
Olen kuivin käsin laittanut ne paikalleen ja pessyt sen jälkeen kädet.
 
"kukka"
Käytän sellaisia tabletteja jotka voi näppärästi puolikkaiksi napsauttaa. Niin tujua myrkkyä ovat, että ihan hyvin pesee koneellisen tabletin puolikkaallakin. Pesen kädet huolellisesti aina tabletin käsittelyn jälkeen. Pyrin puolittamaan tabun muovin suojissa,jottei paljain käsin tarvi hipelöidä.
Heitän puolikkaan aina lusikkatelineeseen, en siis lokeroon
 
Mulla on semmosia kestotabletteja, ne on vielä pakkauksessaan pesun jälkeenki.
En muista merkkiä, ilmoittelen päivemmällä.


[QUOTE="susu";30435824]mä käytän faityn niitä tabletteja josta se "muovi" hajoaa itsekseen pesun aikana.Saman tyyppisiä käytän myös pyykin pesussa.Siisitiä jä kätevää.[/QUOTE]
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä