Kun lähdette juhliin niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tekeekö mieskin jotain vai hoitaako hän ns. itsensä kuntoon ja kaikki muu on sinun harteillasi?

Me olemme menossa tänään valmistujaisjuhliin, jotka alkaa kuudelta. Sanoin miehelle aiemmin, että meidän pitää olla siellä hyvissä ajoin ennen kuutta, koska minä vien sinne kakun ja muutenkin vähän auttelen siinä vielä viime tipassa.

Äsken sanoin miehelle, että koita tehdä jotain että päästään viideltä lähtemään. No mies meni suihkuun, silittää vielä paitansa ja pukee ja on ilmeisesti sitten valmis.

Minä olen siis leiponut kakun ja koristellut sen. Olen silittänyt omat vaatteeni sekä kolmen lapsen vaatteet. Meikannut itseni ja laittanut hiukseni sekä kihartanut 4v tytön hiukset. Nyt vielä tarvitsee vaihtaa lapsille juhlatamineet, itselleni jo vaihdoin. Lisäksi täytyy tietysti huolehtia, että kaikki tarpeelliset tavarat mm. 1v:n hoitoon on olemassa mukana ja kaikenlaista "nippeliä" muutenkin mukaan matkaan.

Ollappa mies.

Minä hoidan itseni ja lapset, mies itsensä.
Sama juttu johonkin matkalle lähdettäessä, minä pakkaan omat ja lasten tavarat ja hoidan muutenkin järjestelyt, mies pakkaa oman kassinsa ja kantaa autoon, siinä se.

Sano miehelle, että "pakkaa hoitolaukku", "pue lapsi" jne. Mies omasta mielestään "koittaa tehdä jotain " , kun hän valmistautuu itse.

Munki mies omasta mielestään sivoaa keittiötä, kun hän lukee saapuneita posteja, jotka ovat keittiön pöydällä. :laugh:

Yhteistyössä