,,,,,,,,,,,,,,,,,,
tuhkaus tulee paljo kalliimmax....arkun ku kuitee joutaa ostaa vaik tuhkais..ja tuhkauksee oman...
Alkaa haisemmaan. :snotty: Joku sieltä kuitenki sinut polkee suohon.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Roskis olis jees
Toi olisi muuten aika hieno ajatus. Ja mä luulen, että mun tyttäreni ottaisi mut ihan mielellään korvaansa kimaltelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Nooh:Jollen satu olemaan sellaisella kolkalla maalimaa, että taivashautajaiset onnistuvat, niin sitten tuhkauksen kautta diamangiksi. Ei tässä elämässä ole kauheasti säkenöity, joten kimallellanpa sitten sen jälkeen.
Mitäs jos jäätkin keskuuteemme? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mulle on yks lysti. En mä siitä sitten enää mitään tiedä, kun olen jo poistunut keskuudestamme.
Voisko se olla mahdollista? Meinaan mäkin haluaisin. Ja ilman mitään polttamisia. Mutta voishan se olla aika ylläri, jos joku muhun törmäisi.Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Vaadin ruumiini mereen hautaamisen
kyllä se arkku pitää olla juu,sen kera sinne ruumis sinne uunin laitetaan :/Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Siis miten niin ei tarvis ostaa arkkua? Kai se arkussa on silloin kun se tuhkataan... tai ainakin niin mie oon antanut itseni ymmärtää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootko varma? ei tuhkauskaan ilmaista ole, vaikka arkkua ei tarvi ostaakaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuhkaus ehdottomasti. tulee halvemmaksiki