Kun kuolet, haluatko tuhkauksen vai arkkuhautauksen?

Ko minen tiä. Kysyin mieheltä kumpi pitäs valita nii se sano ettei semmosia saa miettiä. Ja näytti niin surkealta että meinas tulla tippa linssiin.

Mut niinku joku sanoki jo, aivot tosiaan kääntää sen niin että haluanko tukehtua vai palaa... Hmh.

Nooh
Jollen satu olemaan sellaisella kolkalla maalimaa, että taivashautajaiset onnistuvat, niin sitten tuhkauksen kautta diamangiksi. Ei tässä elämässä ole kauheasti säkenöity, joten kimallellanpa sitten sen jälkeen.

Hinta tulee melko lailla samaksi molemmissa.
Arkun joutuu ostamaan kuitenkin.
Se minkä haudan avauksessa ja peittämisessä säästää,kun valitsee tuhkauksen,menee sitten siihen uurnaan.

Sitten jos ei ole valmiina paikkaa niin tuo tuhkaus tulee kyllä huomattavasti halvemmaksi.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Nooh:
Jollen satu olemaan sellaisella kolkalla maalimaa, että taivashautajaiset onnistuvat, niin sitten tuhkauksen kautta diamangiksi. Ei tässä elämässä ole kauheasti säkenöity, joten kimallellanpa sitten sen jälkeen.
Toi olisi muuten aika hieno ajatus. Ja mä luulen, että mun tyttäreni ottaisi mut ihan mielellään korvaansa kimaltelemaan.

minä
Tuhkauksen haluaisin. Enkä sen jälkeenkään haluaisi tulla haudatuksi maahan vaan haluaisin meren rannalle. Miksei tuo timantiksi puristaminenkin, mutta kuka mua nyt sit haluais mukanaan kiikuttaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuhkaus ehdottomasti. tulee halvemmaksiki :D
Ootko varma? ei tuhkauskaan ilmaista ole, vaikka arkkua ei tarvi ostaakaan...
Siis miten niin ei tarvis ostaa arkkua? Kai se arkussa on silloin kun se tuhkataan... tai ainakin niin mie oon antanut itseni ymmärtää.
kyllä se arkku pitää olla juu,sen kera sinne ruumis sinne uunin laitetaan :/
ja ihan livenä nähny tän homman :eek:

Yhteistyössä