No se ei ole sun ongelma enään siinä vaiheessa =)Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Tuhkaus olisi kiva, joskin vaikeahko järjestää. Arkku yhtäältä Suomesta, kuljetus toisaalta, tuhkaus kolmannessa kolkassa... kaikki kaukana kotoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuhkaus ehdottomasti. tulee halvemmaksiki
Siis miten niin ei tarvis ostaa arkkua? Kai se arkussa on silloin kun se tuhkataan... tai ainakin niin mie oon antanut itseni ymmärtää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootko varma? ei tuhkauskaan ilmaista ole, vaikka arkkua ei tarvi ostaakaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuhkaus ehdottomasti. tulee halvemmaksiki
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:En oo osannut päättää... Aivot kääntää kysymyksen niin että haluanko tukehtua vai palaa...
Juu, kolmet hautajaiset mulla tässä lähiaikoina ollut jossa ruumis tuhkattu. Arkussa ollut hautajaisten ajan alttarin edessä josta arkku kannetaan autoon joka vie tuhkaukseen. Ehkä haudanhoitomaksut ovat pienemmät uurnalehdossa?Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Siis miten niin ei tarvis ostaa arkkua? Kai se arkussa on silloin kun se tuhkataan... tai ainakin niin mie oon antanut itseni ymmärtää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootko varma? ei tuhkauskaan ilmaista ole, vaikka arkkua ei tarvi ostaakaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuhkaus ehdottomasti. tulee halvemmaksiki
Ainakin anoppini hautajaisissa oli arkku. Mutta hautaan kantoa ei ollut, koska meni tuhkaukseen.Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Siis miten niin ei tarvis ostaa arkkua? Kai se arkussa on silloin kun se tuhkataan... tai ainakin niin mie oon antanut itseni ymmärtää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootko varma? ei tuhkauskaan ilmaista ole, vaikka arkkua ei tarvi ostaakaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuhkaus ehdottomasti. tulee halvemmaksiki
Varmastikin niin... tai ainakin luulis, kun eihän siinä tarvii sellaista kaivuu-urakkaakaan, eikä peittämistä jne.Alkuperäinen kirjoittaja Dorde:Ehkä haudanhoitomaksut ovat pienemmät uurnalehdossa?