Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 19:40 Äiti kirjoitti:Ei minulle ainakaan tullut mitään suurempaa tiputtelua, olikohan viikon verran pientä vuotoa ja sitten loppui. Olin ihan tyytyväinen kyseisiin pillereihin silloin kun vielä käytin, nyt on nuvaring ja se on vielä parempi!
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 19:42 minä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 19:40 Äiti kirjoitti:Ei minulle ainakaan tullut mitään suurempaa tiputtelua, olikohan viikon verran pientä vuotoa ja sitten loppui. Olin ihan tyytyväinen kyseisiin pillereihin silloin kun vielä käytin, nyt on nuvaring ja se on vielä parempi!
kiva että positiivistakin kokemusta. Taidan sit kuitenki kokeilla ainaskin, voihan ne sitten lopettaa jos tulee jotain pahoja sivuoireita. =)
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 19:46 Äiti kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 19:42 minä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 19:40 Äiti kirjoitti:Ei minulle ainakaan tullut mitään suurempaa tiputtelua, olikohan viikon verran pientä vuotoa ja sitten loppui. Olin ihan tyytyväinen kyseisiin pillereihin silloin kun vielä käytin, nyt on nuvaring ja se on vielä parempi!
kiva että positiivistakin kokemusta. Taidan sit kuitenki kokeilla ainaskin, voihan ne sitten lopettaa jos tulee jotain pahoja sivuoireita. =)
Joo kyllä se kannattaa kokeilla, eihän sitä muuten tiedä mikä merkki käy. Kyllä minäkin kokeilin varmaan kaikki merkit läpi yhdessä vaiheessa, ennen kuin löytyi sopiva. Mutta ei mistään mitään hirveän pahoja sivuvaikutuksia tullut.