Niissä valmismarinadeissa on aika paljon sellaista, mitä kukaan ei omassa keittiössä ruokiinsa lisäisi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai jaijaijai. Marinointi on varmaan aina pahasta. Se on tosi paha juttu, että ammatti-ihmiset koekeittiössä tekevät marinadit ja sitten tuotannossa mätkäistään sinne pakkaukseen. Eiköhän siinä ole enemmän kyse hinnoittelusta.
Hinnoittelusta juu. Ja siitäkin, että ootteko nähneet missä esim. Atrian marinadit tehdään Olen ollut ko. rakennuksessa siivoamassa, ja voin sanoa että siellä laarien seassa lentelee mm. pikkulintuja paskomassa sinne sekaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai jaijaijai. Marinointi on varmaan aina pahasta. Se on tosi paha juttu, että ammatti-ihmiset koekeittiössä tekevät marinadit ja sitten tuotannossa mätkäistään sinne pakkaukseen. Eiköhän siinä ole enemmän kyse hinnoittelusta.
Tuplasuolat. Varmasti maistuu hyvältä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä heitän lohen päälle suolaa ja sitruunapippuria
Just eilen katsoin sitruunapippurin tuoteselostetta, en ihan tarkkaan muista, mutta sen valmisteen suurin ainesosa, yli 40% oli suolaa ja sitten oli myös natriumglutamaattia, oli sille jotain pippuriakin näytetty vissiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä heitän lohen päälle suolaa ja sitruunapippuria
Suola on hyvääAlkuperäinen kirjoittaja kyllä:Tuplasuolat. Varmasti maistuu hyvältä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä heitän lohen päälle suolaa ja sitruunapippuria
Iiihanaa, ja kaikki ruoka maistuu "Atrian oranssille".Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voit myös säästää marinadit esim. broilerista, koska sitä lientä on yleensä ihan liikaa ja laittaa ne kalalle. Aina ylijääneet voi pakastaa kun kaikki ei imeydy lihaan/kalaan ja käyttää seuraavalle. Näin se riittää tosi pitkään ja moneen ruokaan.
Juu, ei käytetä meillä. Se ei nyt ole sitruunaa tai pippuria nähnykään. Laitan mielummin suolaa, pippuria ja sitruuna erikseen.Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Just eilen katsoin sitruunapippurin tuoteselostetta, en ihan tarkkaan muista, mutta sen valmisteen suurin ainesosa, yli 40% oli suolaa ja sitten oli myös natriumaglutamaattia, oli sille jotain pippuriakin näytetty vissiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä heitän lohen päälle suolaa ja sitruunapippuria
MaistuuAlkuperäinen kirjoittaja kyllä:Tuplasuolat. Varmasti maistuu hyvältä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä heitän lohen päälle suolaa ja sitruunapippuria
Hyi helvetti! Sitä oranssia litkuako laitat pakastimeen. Tsiisus! Eikö teillä ole makuaistia tai ettekö ole koskaan saaneet hyvää ruokaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voit myös säästää marinadit esim. broilerista, koska sitä lientä on yleensä ihan liikaa ja laittaa ne kalalle. Aina ylijääneet voi pakastaa kun kaikki ei imeydy lihaan/kalaan ja käyttää seuraavalle. Näin se riittää tosi pitkään ja moneen ruokaan.
Poutun on parempaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Iiihanaa, ja kaikki ruoka maistuu "Atrian oranssille".Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voit myös säästää marinadit esim. broilerista, koska sitä lientä on yleensä ihan liikaa ja laittaa ne kalalle. Aina ylijääneet voi pakastaa kun kaikki ei imeydy lihaan/kalaan ja käyttää seuraavalle. Näin se riittää tosi pitkään ja moneen ruokaan.
Oikein olen pistämättä tämän vinkin mieleeni psst: sain tämän koneen auki ja osaan melkein jo kirjoittaakin tällä, näppis niin erituntuinen, että tulee typoja alvariinsa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Iiihanaa, ja kaikki ruoka maistuu "Atrian oranssille".Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voit myös säästää marinadit esim. broilerista, koska sitä lientä on yleensä ihan liikaa ja laittaa ne kalalle. Aina ylijääneet voi pakastaa kun kaikki ei imeydy lihaan/kalaan ja käyttää seuraavalle. Näin se riittää tosi pitkään ja moneen ruokaan.
No höh Mut kyllä mä silti käytän ton meidän sitruunapippurin loppuunAlkuperäinen kirjoittaja hmm:Juu, ei käytetä meillä. Se ei nyt ole sitruunaa tai pippuria nähnykään. Laitan mielummin suolaa, pippuria ja sitruuna erikseen.Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Just eilen katsoin sitruunapippurin tuoteselostetta, en ihan tarkkaan muista, mutta sen valmisteen suurin ainesosa, yli 40% oli suolaa ja sitten oli myös natriumaglutamaattia, oli sille jotain pippuriakin näytetty vissiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä heitän lohen päälle suolaa ja sitruunapippuria
Käytä toki, mutta vähennä sitä tavallista suolaaAlkuperäinen kirjoittaja Essie:No höh Mut kyllä mä silti käytän ton meidän sitruunapippurin loppuun
Löytyy myös suolaton sitruunapippuri esim.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Juu, ei käytetä meillä. Se ei nyt ole sitruunaa tai pippuria nähnykään. Laitan mielummin suolaa, pippuria ja sitruuna erikseen.Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Just eilen katsoin sitruunapippurin tuoteselostetta, en ihan tarkkaan muista, mutta sen valmisteen suurin ainesosa, yli 40% oli suolaa ja sitten oli myös natriumaglutamaattia, oli sille jotain pippuriakin näytetty vissiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä heitän lohen päälle suolaa ja sitruunapippuria