kun kaveri epäilyttää... tai siis sen motiivit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaahiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaahiiri

Vieras
mulla nasipuolinen kaveri (on aiemmin ollut miehen kaveri)
heillä josksu vuosia sitten jotain pientä peliä (mutta ei panemista)
ja mua on alaknut häiritsemään sen mun kaverin jutut ja ne sen motiivit niiden kertomiseen...
on kertonut ihan eri tavalla ne vanhat jutut kuin mies... ja miestä siis uskon..
jotenkin tulee sellanen fiilis aina kun se kysyy et kuinka meillä menee et se pettyis kun vastaan et hyvin..
ja sitte kun mun mies on todella ihana, ja tekee kivoja juttuja niin jotenkin kaveri kuullostaa aina "katkeralta"
mulle itelle on tullut sellanen fiilis etten viiti kertoa enää oikein mitään juttuja meistä... varsinkin kun kerran erehdyin kertomaan jostain pienestä kränästä niin kuullosti suorastaan ilahtuneelta ja heti alkoi kyselemään asiasta... :/

Oletko varma, että se peli heidän välillään on ohi, tai siihen ei liittynytkään panemista tms.? Entä jos kaverisi kertoma onkin aidompaa tarinaa kuin miehesi, joka on tottakai selittänyt asiat parhain päin... Ehkä kaveriasi vain ärsyttää kun kerrot miehesi ihanuudesta, jos hän vaikka tietää asioiden oikean laidan (että esim. peli jatkuu selkäsi takana)?

Eipä kyllä kuulosta kunnon kaverilta. Tai voihan se tosiaan olla niinkin, että miehesi kertoo asiat sinulle niin, kuin parhaaksi näkee (omalta kannaltaan). Ennemmin uskon kuitenkin tuohon, että kaverillasi ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa.

Olisko sillä vielä jotain haaveita sun miestä kohtaan?
Mutta ihan sivusta, mua ärsyttää kun yks kaveri kertoo aina vain positiivisia asioita. Vaikka positiivisuus on ihan kiva asia, niin kulissien ylläpitäminen ärsyttää, kun kuitenkin tietää, että ko.ihminen on kokenut jotain vastaavaa ja heillä tapahtuu myös jotain ikävää, mutta selittää ihan muuta.

siis varmasti ei ole mitään peliä, mies ei edes pidä tuosta kaverista enää :D syitä siihe on monia...
viimeks kun oltiin ryyppyreissulla niin kaverini pynkes mieheni syliin ja nojas päänsä sen olkapäätä vasten ja silitteli mahaa :o jos mies ei olis ollu ihan taulut siin vaihees niin olis varmaan kommentoinu asiaa... mä kyl kommentoin, mihin kaveri vetos et he on kavereita niin se on ihan ok sillon |O
ja miehen kommentti oli tapahtumaan (kun sen seuraavana päivänä sille kerroin)
hyi vittu.. ja sitte sano et voitais pitää kunnolla välimatkaa kyseiseen kaveriin...

niin ja siis noi kivat jutut mitä mies tekee on asioita mitä se haluis suhteessa.. ja kun mun mies ei edellisessä suhteessa ole ollut ollenkaan sellanen (ei siis ole ollut tän kaverin kanssa)
mun kanssa mies haluaa naimisiin ja lapsia etc. ja en ole ollenkaan varma et jos mies ois ajatellu noin ennen kuin mä aloin sen kanssa oleen yhdessä niin oisko tää mun kaveri sitä silloin yrittänyt tosissaan...
vaikeasti selitetty, sorry

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin ja siis noi kivat jutut mitä mies tekee on asioita mitä se haluis suhteessa.. ja kun mun mies ei edellisessä suhteessa ole ollut ollenkaan sellanen (ei siis ole ollut tän kaverin kanssa)
mun kanssa mies haluaa naimisiin ja lapsia etc. ja en ole ollenkaan varma et jos mies ois ajatellu noin ennen kuin mä aloin sen kanssa oleen yhdessä niin oisko tää mun kaveri sitä silloin yrittänyt tosissaan...
vaikeasti selitetty, sorry

Ottaisin etäisyyttä kaveriin, kuulostaa siltä, että elättelee haaveita sun miehen suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja emmä:
Selvä tapaus! Usko mieluummin kaveriasi. Mies valitsi siis kakkosvaihtoehdon kun ei saanut ykköstä, eli kaveriasi.

pah.. ei se niin menny... noilla siis vuosia sitten jotain juttua (siis muutaman kerran jotain käsipeliä autossa) mulla ja miehellä on alkanut juttu myöhemmin, ja muuten luotan mieheen 100%
mies ois voinu sitä kaveria panna silloin aikoinaan jos ois halunnu... mutta ei halunnut... eli siis mitään vakavaa heidän välillään ei ole koskaan ollut...

jahas, nyt oli sitte selittäny miehelle et muuten ois kysyny voisko muuttaa miehen kämppään alivuokralaiseks mutta kun mun ja miehen asumisjärjestelyt ei ole varmoja... :o WTF
mä en tosissaan käsitä mistä se repii näit juttuja...
ei se joo oo varmaa nää asumiskuviot kun yhteistä lainaa ollaan hakemassa ja yhdessä asuttu tässä jo liki 9kk (ei virallisesti erinäisten syiden takia, mutta mies ei ole kämpillään yöpynyt viimeiseeen 6kk, ja sillon ennen sitä siellä oltiin öitä yhdessä töiden takia...) niin joo, kihloissakin ollaan jne.

Gaah, tee naiselle selväksi missä raja kulkee, tai laita välit poikki kokonaan TEIDÄN MOLEMPIEN osalta.
Valitettavasti olen itsekin joutunut näkemään noita "ystäviä", jotka tilanteen tullen ovat valmiita vonkaamaan miestäsi. Joillekin riittää se, että mies on vain ystävällinen, heti kuvitellaan että mies on kiinnostunut, vaikkei välttämättä sitä edes olisi.
Tilanne on toinen, jos myös mies osoittaa kiinnostusta, siinä vaiheessa minun jaloista sais hävitä se mieskin. :D

Miks ihmeessä pitää olla tuollasen ihmisen kans missään tekemisissä?

Se tulee vaan aiheuttamaan (haluamaansa) kitkaa teidän parisuhteelle.
Joten parisuhde vs. kaveri.. ite heivaisin kaverin kankkulan kaivoon :/
Jos taas jostain kumman syystä tulet pitämään tämän "kaverin" kanssa yhtä, niin ei varmaan tarvi kommentoida hälle mitään sun ja miehes välisestä suhteesta, ei hyvää eikä pahaa.. eli keskustelet hänen kans vaan ihan yleisistä asioista.

Yhteistyössä