Kun kaikki kasaantuu #!#¤ jatkoa; josko aijais korviksen yli autolla pari kertaa??

utelias
Kuinka lohjenneen hampaan korjaus voi maksaa NIIN paljon? Vaihtaisin hampilääkäriä noilla hinnoilla. Edullisemmatkin tekevät ihan hyvää työtä. Voisit ostaa säästämilläsi rahoilla uudet korvikset ;)
Tsemppiä!

jepjep
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Kuinka lohjenneen hampaan korjaus voi maksaa NIIN paljon? Vaihtaisin hampilääkäriä noilla hinnoilla. Edullisemmatkin tekevät ihan hyvää työtä. Voisit ostaa säästämilläsi rahoilla uudet korvikset ;)
Tsemppiä!
Noilla hinnoilla kannattaa tosissaan vaihtaa hamppilääkäriä.

Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Tsemppiä!
Noilla hinnoilla kannattaa tosissaan vaihtaa hamppilääkäriä.
Peesaan :LOL:

Ei mulla ainakaan maksanut pahasti lohjenneen hampaan korjaus ku normipaikkauksen verran yksityisellä. Itse luulin, ettei sitä voi enää edes korjata.Eri asia jos jokin etuhammas vaikka katkeaa tai jotain, sitä ei niin vain pakkeloidakkaan.

loora
Herranisä miten kallis hammas... Mulla lohkesi ihan ikeniä myöten yläposkihammas tässä joku aika sitten. Yksityinen laittoi nastahampaan, maksoi kelakorvauksen poisoton jälkeen 145 e...

Näillä purukalustoilla olisin tuolla hinnalla äkkiä vararikossa :(

Alkuperäinen kirjoittaja loora:
Herranisä miten kallis hammas... Mulla lohkesi ihan ikeniä myöten yläposkihammas tässä joku aika sitten. Yksityinen laittoi nastahampaan, maksoi kelakorvauksen poisoton jälkeen 145 e...

Näillä purukalustoilla olisin tuolla hinnalla äkkiä vararikossa :(
Mulle kanssa kunnallinen hammaslääkäri sanoi viimeksi, että nasta pistetään tohon, jos ei tuo paikka nyt pysy. Mietinkin jo hintoja, mutta hyvä jos ei hirmu kalliiksi tule.

loora
Joo, itsekin oli hinnasta iloisen yllättynyt. :) Ja meillä ei kunnalliseen pääse sitten millään ilveellä, kerran vuoteen olen yksityisellä käynyt. Huollan ja harjaan hampaita niin hyvin kuin ikinä voin, mutta aikanaan kun on isot paikkaukset tehty (muovilla) niin nyt ne kai on aikansa kestäneet, ja lohkeilevat pois... Ja stressin vuoksi olen alkanut purra hampaita öisin yhteen, varmaan sekin vaikuttaa...

mä kyselin itelleni uutta hammasta kun yks mun neljästä maitohampaasta päätti päivänsä ni toisella puolen alhaalla ei ole takahampaita ku 4&6 paikallaan, jotta jos sen 5 ois tehny uuden 2500? kiitos eikä takeita että se kestää siinä..
juu ollaan sit harvahammas..

Yhteistyössä