kun joskus tulisi PAKKOSTERILOINTI mahdolliseksi. Vitsi mitä älykääpiöitä maa päällänsä kantaa! Eräs tarina:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päässä vikaako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päässä vikaako?

Vieras
eräs nainen, hällä 4 lasta, 2:lle eri miehelle. Vanhin ja nuorin on jätetty iseille, nuorin siitä syystä kun tää nainen ei koskaan ole kuulemma rakastanut tätä miestä, niin lastakaan hän ei voi rakastaa. Ei tapaamisia nuorimman kanssa enää. Ikää 4v.

Nyt naisella on taas uus mies kenen kanssa suunnittelee lapsia. :o

eikö tällaisia tapauksia voisi mitenkään saada hoitoon?

Mä en käsitä.

Kamalaa :o Todellakin kannatan pakkosterilointia tollasten kohdalla. Herää vaan kysymys että mitä sellasen miehen päässä liikkuu joka tollasen akan kanssa haluaa lapsia... Mä en kattelis sekuntiakaan sellasta ukkoa, joka ei jälkikasvustaan pidä huolta!

Mä kuulin, että yks 27-vuotias sai viime viikolla KUUDENNEN lapsen, joista vaan kaks nuorinta on saman miehen kanssa.... huh huh... Kaikki ekat lähteny yhden yön (suunnitelluista ) suhteista...

Alkuperäinen kirjoittaja päässä vikaako?:
eräs nainen, hällä 4 lasta, 2:lle eri miehelle. Vanhin ja nuorin on jätetty iseille, nuorin siitä syystä kun tää nainen ei koskaan ole kuulemma rakastanut tätä miestä, niin lastakaan hän ei voi rakastaa. Ei tapaamisia nuorimman kanssa enää. Ikää 4v.

Nyt naisella on taas uus mies kenen kanssa suunnittelee lapsia. :o

eikö tällaisia tapauksia voisi mitenkään saada hoitoon?

Mä en käsitä.

Heh, tiedän samnlaisen tapauksen, 3 lasta, yksi vain itsellä kotona, vanhin.

2 nuorimpaa isiensä luona asuvat, nyt uus mies ja uusi vauva tulossa...

Pakkosterilointi olisi paikallaan. Jättää varmasti tän tulevankin lapsen isälleen ja jatkaa kaksin taas elämää esikoisen kanssa.

Miksi isä, joka ei halua olla yhteydessä lapsiinsa ei ole ollenkaan yhtä suuri pahis?
Mä tiedän ihmisen, jolla on 4 lasta ja kaikilla eri isä. Yksi lapsista asuu isällään, eikä juuri tapaa äitiä ja se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että jäsjestely on lapsen edun mukainen, eikä siinä ole minusta mitään tuomittavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Miksi isä, joka ei halua olla yhteydessä lapsiinsa ei ole ollenkaan yhtä suuri pahis?
Mä tiedän ihmisen, jolla on 4 lasta ja kaikilla eri isä. Yksi lapsista asuu isällään, eikä juuri tapaa äitiä ja se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että jäsjestely on lapsen edun mukainen, eikä siinä ole minusta mitään tuomittavaa.

Kyllä minusta vanhempi joka ei tapaa/halua hoitaa lastaan on yhtälailli pahis sukupuolesta riippumatta

Mutta miksi se isä sitten olisi huonompi vanhempi? Jos se rakastaa lastaan niin varmaan lapselle tulee onnellinen lapsuus. Parempi kuin se, että äiti kävis hakemassa joka toinen viikonloppu mukaansa ja pistäis piirretyt pyöriin eikä tekis sen lapsen kanssa mitään yhdessä.

Se äiti on oikeeasti tehnyt mun mielestä oikein. Jos tietää ettei tule rakastamaan lastaan niin parempi sen olla muualla. Ei se lapsi osaa äitiänsä kaivata kun ei tiedä siitä mitään!

mutta pakkoko sitä on lisää lapsia sylkeä maailmaan kun ikää päälle 40, vanhin ollut lastenkodissa kun sen kanssa ei pärjää ja muutenkin oikein loistavasti kaikki asiat.

Alkuperäinen kirjoittaja heidi:

Kyllä minusta vanhempi joka ei tapaa/halua hoitaa lastaan on yhtälailli pahis sukupuolesta riippumatta

Aina ei ole kyse halusta ja joskus voi olla kyse myös lapsen halusta.
Pitäisi tuntea aika tarkkaan, ennen kuin voi mennä noita tilanteita arvioimaan.
Joskus jopa mies haluaa lapsen ja nainen ei ja sopimus on alunalkaen, että lapsi jää isälle.

Jos pakkosterilointi tulisi mahdolliseksi, mitä jos joku päättäisi pakkosteriloida sinut? Sehän olisi ihan sallittua, koska kenet tahansahan voitaisiin pakkosteriloida.

Samaa mietin myös..miksi mies saa siittää lapsia ja lähteä (tehdä lisää jonkun muun kans) äiti ei saa synnyttää ja lahteä ja jatkaa jossain muualla..Mull 3 lasta ja en soisi kuvitellakkaan jättäväni vapaaehtoisesti lapsiani, mutta mikä siitä tekee tuomittavan jos lapset jäävät isälleen?

Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
Mutta miksi se isä sitten olisi huonompi vanhempi? Jos se rakastaa lastaan niin varmaan lapselle tulee onnellinen lapsuus. Parempi kuin se, että äiti kävis hakemassa joka toinen viikonloppu mukaansa ja pistäis piirretyt pyöriin eikä tekis sen lapsen kanssa mitään yhdessä.

Se äiti on oikeeasti tehnyt mun mielestä oikein. Jos tietää ettei tule rakastamaan lastaan niin parempi sen olla muualla. Ei se lapsi osaa äitiänsä kaivata kun ei tiedä siitä mitään!

mutta MINKÄ TAKIA SILLOIN TARVII ENÄÄN LISÄÄNTYÄ TAAS UUDEN MIEHEN KANSSA? ETTÄ VOI LAITTAA TAAS SEN LAPSEN UUDESTAAN ISÄLLE KUN EI JAKSA? Tää oli se pointti. Silloin kannattais jättää jo koko touhu muille. Jos entisistäkään ei huolehdi.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin no:
Jos pakkosterilointi tulisi mahdolliseksi, mitä jos joku päättäisi pakkosteriloida sinut? Sehän olisi ihan sallittua, koska kenet tahansahan voitaisiin pakkosteriloida.

Eipä siitä niin kauaa ole kun Suomessa kehitysvammaiset pakkosteriloitiin... Melko lähihistoriaa se meillä on. Ongelmana on juuri se rajanveto.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin no:

Eipä siitä niin kauaa ole kun Suomessa kehitysvammaiset pakkosteriloitiin... Melko lähihistoriaa se meillä on. Ongelmana on juuri se rajanveto.

Jos joku tuollainen pakkokeino sallittaisiin, se antaisi mahdollsiuudet käyttää pakkokeinoja ketä tahansa kohtaan tarvittaessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:

mutta MINKÄ TAKIA SILLOIN TARVII ENÄÄN LISÄÄNTYÄ TAAS UUDEN MIEHEN KANSSA? ETTÄ VOI LAITTAA TAAS SEN LAPSEN UUDESTAAN ISÄLLE KUN EI JAKSA? Tää oli se pointti. Silloin kannattais jättää jo koko touhu muille. Jos entisistäkään ei huolehdi.

Minkä vuoksi isän pitää saada sit lisääntyä uuden naisen kans vaikkei huolehtisikaan aikaisemmista lapsista?

Tiiän yhen narkkarin jolla on jo kaheksan lasta ja yheksättä oottaa. Kaikki lapset huostaanotettu, viimesimmät jo suoraan synnäriltä. Aina vaan ämmä jakaa tavaraa ja on taas raskaana ja vetää mitä mieli tekkee. Kumma kyllä, aika moni näistä lapsista on päällisin puolin terve, tietenkään ei voi tietää koko totuutta...
Vielä jos sen akan näen niin varmaan vetelen ympäri korvia... |O

Minäkin tunnen yhden tapauksen. Neljä lasta kolmelle eri isälle. Vanhin asuu isällään, muut kolme huostaanotettu. Näkee yhtä lasta hyvin satunnaisesti, muita ei lainkaan.

Yhteistyössä