Kun ihminen on henkisesti väsynyt...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuklaaMousse

Aktiivinen jäsen
26.05.2004
8 646
0
36
niin miten ihmeessä tästä suosta pääsee ylös??

kaikki asiat on päin pyllyä...
jäin siis työttömäksi ja en saa tältä kuulta täyttä päivärahaa niin yli 200e lovi tuli tuloihin..vain tähän yhteen kuukauteen...
mies ei tee mitään kotona...käy kalalla ja pelaa...
mä hoidan lapsia 24/7
neuvola ei kuuntele...eikä sossukaan..
kävin tänään diakoniassa puhumassa ja kaikki repes...yli 2h tuntia siellä paruin väsymystä...kuinka ihanaa onkaan ku joku kuuntelee...
varasi mulle kiireellisenä ajan lääkäriin..

nyt on tyhjä ja väsynyt olo...
miten tää helpottaa ja miten saan miehen tajuamaan että mäkin haluan ja tarvin todellakin omaa aikaa...

mies ei edes lapsia käytä ulkona...saati sitten vie roskia tai siivoa kaverina...

itselläni oli viime syksynä vastaava tilanne, ihan loppu... töissä ei sujunut, talo kesken, miestä näkynyt koskaan kotona, jossei töissä niin sit raksalla jne... menin lääkärille ja lääkäri määräs mut viikoksi kotiin lepäämään... se oli miehelle "herätys", havahtui, että ei toinen yksin jaksa...

Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
itselläni oli viime syksynä vastaava tilanne, ihan loppu... töissä ei sujunut, talo kesken, miestä näkynyt koskaan kotona, jossei töissä niin sit raksalla jne... menin lääkärille ja lääkäri määräs mut viikoksi kotiin lepäämään... se oli miehelle "herätys", havahtui, että ei toinen yksin jaksa...

ku kerroin miehelle etten mä yksin jaksa niin se vaan sano mulle että hänen vikansa tietenkin...kaikki kuulemma hänen vika...
että minä syyllistän ja syytän häntä kaikesta...
että näin hyvin mun mies mua ymmärsi kun kerroin...

mulla oli samanlain olo muutama kuukaus sitte. Mul varmaa viel raskaushormoonit teki olon pahemmaks mitä normaalisti olis ollut. Mies raahas mut lääkäriin ku en enää päässyt olohuoneen lattialta ylös.... Olin viikon ajan osastolla ja saatiin mulle lääkitys... Nyt kaikki paljon paremmin! voimia sulle tosi paljon. Voit laittaa ysäriä jos haluat lisää purkaa tuntojas. Mä tieedän tarkalleen miltä sust tuntuu....

Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:
Miten miehesi suhtautuu siihen, kun olet puhunut,että olet väsynyt jne?

Hyvä,että kävit juttelemassa :hug:

että nuku...
ku mä en ole fyysisesti väsynyt...vaan henkisesti..eikä se nukkumalla lähde...
ku se ees auttais kotona mut ei...tänäänkin olis pitänyt imuroida...mut kakkaran marjat...enkä imuroi minäkään..kävellään hiekassa sitten..

tuo tyhjä ja väsynyt olo tulee kun olet saannut purkaa oloasi,itse käyn terapiasssa ja sama juttu mulla aina sen jälkeen,tuntuu et pää ei oo oma pää,seuraavana päivänä taas ok olo :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:

ku kerroin miehelle etten mä yksin jaksa niin se vaan sano mulle että hänen vikansa tietenkin...kaikki kuulemma hänen vika...
että minä syyllistän ja syytän häntä kaikesta...
että näin hyvin mun mies mua ymmärsi kun kerroin...

no voi hitsi... meillä mies on ainakin sellainen, et joskus kun puran mieltäni, niin vaikuttaa hyvin välinpitämättömältä mut sit kuitenkin pohtii asioita ja omalla tavallaan sit ilmaisee sen, että ymmärtää... aikaa siihen toki saattaa kulua...

ja meillä oli viel sit sellainen asia et, kun itse olen etelästä ja mies pohjoisen kasvatteja, oli "kulttuuriero"... olen huomannut et nää asiat on sen seutukunnan ihmisille joskus vaikeita asioita...

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:
Miten miehesi suhtautuu siihen, kun olet puhunut,että olet väsynyt jne?

Hyvä,että kävit juttelemassa :hug:

että nuku...
ku mä en ole fyysisesti väsynyt...vaan henkisesti..eikä se nukkumalla lähde...
ku se ees auttais kotona mut ei...tänäänkin olis pitänyt imuroida...mut kakkaran marjat...enkä imuroi minäkään..kävellään hiekassa sitten..
Sun vaan pitää yrittää puhua puhua ja puhua. Eiköhän se jossain vaiheessa pakosti tajua mitä sä tarkotat.
Ei sun pidä kaikkea yksin jaksaa. Kävelette siellä hiekassa ja katot koska mies ottaa imurin käteensä

:whistle:

Yhteistyössä