Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ääääh, mun pointti on se, ett tiedän, ett vauva/lapsikuume iskee vielä joskus. <olen lapsirakas ihminen. Pointtini on se, että onko joku pyörtänyt tai jonkin mies pyörtänyt omaa päätöstään asian suhteen aikanaan ja suostunut kolmanteen tai nainen jättänyt omat haaveilunsa sikseen...
Sain kolme lasta, 2001, 2002 ja 2004. Tämä kolmas oli yllätys, mutta rakas sellainen.... Olimme nuoria, 20-vuotiaita, kun saimme esikoisen. Onneksi olimme, niin jaksoimme hoitaa nämä kolme peräkkäistä pientä ja nuorimmalla oli vaikeat ruoka-allergiat 2-vuotiaaksi asti. Nyt he tuntuvat jo tosi isoilta, ja hurjaa on ajatella, että kohta on murrosikäkin lähellä. Aika tuntuu menevän kuin siivillä. Lapset ovat kyllä (vielä!) niin hyvin käyttäytyviä, sosiaalisia ja järkeviä, että olen heistä tosi ylpeä. Harrastukset ja lasten vaatteet maksavat koko ajan enemmän ja enemmän. Onneksi taloudellinen tilanteemme on nyt hyvä. Sitten mielessäni alkoi itää ajatus "iltatähdestä". Vaikka kumpikin olimme jo päättäneet (erityisesti mies) että lapsemme ovat tässä, niin nyt haaveilemme vielä neljännestä lapsesta. Ihanaa nähdä 30-vuotiaalla miehelläkin vauvakuume. Hän miettii paljon käytännön asioita. esimerkiksi millainen auto sitten vaihdetaan, JOS neljäs lapsi on tullakseen. Hän ei halua mitään avaruusalusta(tila-autoa)