Kun eräs firma ei olekaan laittanut rahaa tililleni palautetuista tuotteista??!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUA!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

APUA!!!

Vieras
Eli tilasin vajaa kuukausi sitten eräästä vaatekaupasta netin kautta muutaman vaatteen. Ne olivat kuitenkin minulle liian isoja, toinen vaatekappale oli kaiken lisäksi kokoa xl, vaikka olin tilannut kokoa s (näin luki myös tilauslapussa, joka paketin mukana tuli). Luonnollisesti palautin vaatteet heti samana iltana. Tästä on siis vajaa kuukausi, olisikohan kolmisen viikkoa tarkalleen (en nyt muista) aikaa, eikä liikkeestä ole vieläkään kuulunut rahoja takaisin. Posti on laittanut kyllä tililleni postimaksuihin menneet rahat.

Soitan kyllä heti ensi viikolla liikkeeseen, sillä sieltä ei ole vastattu sähköposteihinikaan... Toivottavasti rahat tulee "helpolla" takaisin, ettei tarvitse alkaa isompiin toimiin rahojen takaisinsaamiseksi.

Ymmärrän, että hetkessä rahoja ei saa takaisin, mutta kyllä minusta 3 viikkoa on jo huima aika ottaen huomioon, etteivät he vastaa lähettämiini sähköposteihini, jotka koskevat asiaa ja lisätietoja.

Sinulla varmaan on tallessa kaikki kuitit ja paperit, joten asia on ihan selvä. Jos postikin on maksanut postimaksut takaisin, ei pitäisi olla ongelmia noin juridisessa mielessä.

Lähetä firmaan sähköpostia tai soita ja kysy missään mennään. Kyllä tässä ajassa asian olisi ehtinyt jo minusta hoitaa ihan hyvin.

mä tappelin h&m:n kans yhesti ku ne ei palauttanu mun rahoja... Palautin tuotteet (jotka oli täysin erit mitä olin tilannu ) ja vasta parin kuukauden päästä sain rahat tilille. Sitä ennen mä faksasin kuitit lunastuksesta ja palautuksesta ja soittelin, lähetin sähköpostia... Eivät meinanneet palauttaa rahoja koska paketti ei ollu koskaan saapunu niille. Sit ku otin yhteyttä kuluttaja asiamieheen, ilmesty rahat tilille.

toivottavasti tulee.
mutta a) kaikki postit ei lähetä samantien niitä as.pal paketteja eli saattavat lähteä esim kerran viikossa
b) esim. anttilassa menee varastoon saapumisen jälkeen vielä 1-2viikkoa ennenkuin rahat ovat tilillä.

mutta kannattaa hätyytellä