P
P.S Rakastan sinua
Vieras
Elämä hymyilee minulle, olen onnellinen mieheni kanssa. Meillä on kaunis koti ja ihania lapsia. Mutta en ole koskaan pystynyt unohtamaan ensirakkauttani, enkä tule sitä varmasti koskaan unohtamaankaan. Näinä keväisinä päivinä unodun mietteisiini ja uppoudun muistoihini, eläydyn rakkauslauluihin ja kuvittelen millaista elämäni olisi exäni kanssa... En ole koskaan rakastanut ketään yhtä kovasti kuin exääni - rakastan häntä edelleen.
Rakkaus ensirakkauttani kohtaan ei ole pois mieheltäni. Rakkauteni mieheeni on vain erilaista; ei yhtä intohimoista, muistojen kultaamaa, kipeää ja kiihkeää. Tiedän, että ensirakkaudestani ei olisi minulle mieheksi, mutta hän on edelleen hyvin vahvasti mukana ajatuksissani ja elämässäni.
Rakkaus ensirakkauttani kohtaan ei ole pois mieheltäni. Rakkauteni mieheeni on vain erilaista; ei yhtä intohimoista, muistojen kultaamaa, kipeää ja kiihkeää. Tiedän, että ensirakkaudestani ei olisi minulle mieheksi, mutta hän on edelleen hyvin vahvasti mukana ajatuksissani ja elämässäni.