Kun en hoitanut koiraa, sainkii sitte haukut päälle!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haukuttu..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haukuttu..

Vieras
Äitin luo vaihetaan lukkoja, jonkun kuulemma pitää olla siellä kotona, kun koiran kutale ei pysy sisällä, jos tuntematon avaa oven. Olin siellä jo tänään 3-4tuntia, mut se lukonvaihtaja ei tullutkaan.
Sit se käski minun mennä huomennakii sinne, ennenku menen pajalle, eli menisin taa-aas kolmeks-neljäks tunniks sinne.

Sanoinpa sitten, että "mulla on omakii elämä." Jätin tänään sen koiran keittiöön oven taa. Kun jos sen jättää makkariin, niin se alkaa huutamaan, mut jätin keittiöön, jossa ikkuna ovessa eikä huutanu. Oli kuulemma sitten ollu uuni päällä, mut enpä usko, ne saattaa keksiä tollasta, että saa puhua musta paskaa..

Mä oon jo 2krt 2,5vk aikana pitänyt sitä koiraa täällä hoidossa ja se on tosi rasittavaa, kun vinkuu ja ulisee, vaikka olis just ulkona käynyt.

No, koska sanoin, että en tule sinne, niin se haukku nartuks. No vastasin siihen, että lehmä. No vika lause oli sitten, että älä s**tanan h*ora tule sitten tänne!!

Just mietin, että pitää käydä siellä joku päivä hakee kaikki tavarani pois sieltä, joita siellä vielä vähän on ja vaihtaa puhelinnumero, enkä aio olla sit enää pikkusiskon ja äitin kanssa tekemisissä. Ylihuomenna saan ne verkkopankkitunnuksetkii, niin ei akka nyysi rahoja tililtä.

Paitsi siellä on koira, jonka se aikoo lopetuttaa, koska se on uros ja toinen on narttu. Mut se on ainoa koira, joka ei ole IKINÄ järsinyt mitään huonekaluja. Mut sitä se katuu sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei työ tekemällä lopu;26353126:
Oletpa mukavan tuntuinen ja kypsä ihminen.

Mitäs toi niinku meinaa? Pitääkö olla mukava, kun pitäs sellasta 60kg++ koiraa hoitaa, jota ei oo kukaan koskaan kouluttanu olemaan vetämättä, hyppimättä, p*skomatta sisälle yms. Sillä on vedonestovaljaat, mut ei ne hyödytä mitään, kun sisko 15 ei käytä niitä ja antaa koiran tehä mitä lystää. Jos mä sen tänne otan joskus hoitoon, niin en pääse minnekään ilman sitä, kun se jää yksin tänne vinkumaan ja tekee rytskyt lattialle tai matolle. Ja polvi ei enää kestä minkään vetävän jättiläisen vetämistä ku se on juossut monta kertaa täyttä polveen.

Ei aina jaksa olla mukava..

Mä oon ap lukenut sun juttuja ennenkin ja kyllä mä tossa kohtaa jo katkaisisin välini noihin mainitsemiisi "läheisiin". Ei oikeasti kaikkea tarvitse sietää, sulla ei todellakaan ole ollut helppoa.

fiksu äiti sulla kun sua haukkui nuin, oisit vaan itse jättänyt haukkumata häntä ni oisit ollu ns parempi. mutta ken koiran ottaa, sen itse hoitakoon!
Miks sillä sun pankkitunnukset muuten on?

[QUOTE="vieras";26353243]fiksu äiti sulla kun sua haukkui nuin, oisit vaan itse jättänyt haukkumata häntä ni oisit ollu ns parempi. mutta ken koiran ottaa, sen itse hoitakoon!
Miks sillä sun pankkitunnukset muuten on?[/QUOTE]

tolla fiksulla tarkoitin siis "ei niin fiksu" *korjaus*

Mä oon ap lukenut sun juttuja ennenkin ja kyllä mä tossa kohtaa jo katkaisisin välini noihin mainitsemiisi "läheisiin". Ei oikeasti kaikkea tarvitse sietää, sulla ei todellakaan ole ollut helppoa.

Sitä oon vakavasti harkinnutkii. Pitääkii käydä ostaa prepaid-liittymä ja takoa isosiskojen kalloon se, ettei anna sitä niille. Enpä sitä vois kovinkaan monelle sitä numeroo antaa, esim iskälle.. Nuo kun pääsee tutkii sen puhelinta aina siellä käydessään..

Mietin jo muuttamistakii jonnekii kauas täältä, mut siskot on lapsineen täällä, ni en pysty.. "Äitikii" puhuu paskaa niitten lasten kuullen ja huutaa, syrjii 2v poikaa, tytöt on parhaita-periaatteella, niin pitää niillä joku turva olla. Ja sisko 15 kiusaa niitä.. Mä en kestäis asua kaukana niistä. Enkä haluis kokoajan muuttaa..

Minäkin muistan sinut :) Olet ilmeisesti nyt täyttänyt sen 18? Mitäs kuuluu muuten? Saitko sen oman asunnon vai asutko vielä solussa?

Sinuna olisin mahd. vähän tekemisissä äitisi kanssa. Ei sulla ole mitään velvollisuutta hoitaa koiraa tai muutenkaan pitää yhteyttä, etenkään tuollaisen huorittelun jälkeen voi pistää välit poikki ainakin vähäksi aikaa.

[QUOTE="vieras";26353243]fiksu äiti sulla kun sua haukkui nuin, oisit vaan itse jättänyt haukkumata häntä ni oisit ollu ns parempi. mutta ken koiran ottaa, sen itse hoitakoon!
Miks sillä sun pankkitunnukset muuten on?[/QUOTE]

Sillonku olin alaikäinen, (niin äiti näki tililtään minun tilin ja pysty myös nyysii rahat), niin niitten molempien, siis äitin ja iskän olis pitänyt kirjottaa pankkiin valtakirja, että olisin saanut ne jo sillon, mut oli kuulemma niin vaikeeta.

Sille yhdelle kysyjälle: Oon 18v.

[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";26353301]Minäkin muistan sinut :) Olet ilmeisesti nyt täyttänyt sen 18? Mitäs kuuluu muuten? Saitko sen oman asunnon vai asutko vielä solussa?

Sinuna olisin mahd. vähän tekemisissä äitisi kanssa. Ei sulla ole mitään velvollisuutta hoitaa koiraa tai muutenkaan pitää yhteyttä, etenkään tuollaisen huorittelun jälkeen voi pistää välit poikki ainakin vähäksi aikaa.[/QUOTE]

Muutin vajaa 3viikkoa sitten toiseen soluun, johon sain eläimetkin. Ja 18v täytin melkein 2kk sitten. :) Ihan hyvää kuuluu, mitä nyt ärsyttää, kun ei tiiä voiko siskojen sanaan luottaa..

Aika mielenkiintonen sossupalaveri tulee kesällä. Äiti pistelly omiaan sinne, että oon uhannu tappaa sen ja muuta p**kaa..

Muutin vajaa 3viikkoa sitten toiseen soluun, johon sain eläimetkin. Ja 18v täytin melkein 2kk sitten. :) Ihan hyvää kuuluu, mitä nyt ärsyttää, kun ei tiiä voiko siskojen sanaan luottaa..

Aika mielenkiintonen sossupalaveri tulee kesällä. Äiti pistelly omiaan sinne, että oon uhannu tappaa sen ja muuta p**kaa..

Ehkä siinäkin mielessä sitten parempi pitää etäisyyttä? Mitä vähemmän olette tekemisissä, sen vähemmän riitaa eikä äitisi saa ainakaan ärsytettyä sinua niin että saisi noille väitteilleen jotain tukea.

Eikö ole hassua, kun vasta kirjoitit miten on pitkä aika siihen että täytät 18? Näin nopeasti se aika vaan menee :)

[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";26353440]Ehkä siinäkin mielessä sitten parempi pitää etäisyyttä? Mitä vähemmän olette tekemisissä, sen vähemmän riitaa eikä äitisi saa ainakaan ärsytettyä sinua niin että saisi noille väitteilleen jotain tukea.

Eikö ole hassua, kun vasta kirjoitit miten on pitkä aika siihen että täytät 18? Näin nopeasti se aika vaan menee :)[/QUOTE]

Niin, käyn tässä joku päivä siellä sen luona sillein, että siellä ei oo ketään. Vien sinne sen tavaroita, haen omani ja jätän ehkä avaimen pöydälle. Vähän veikkaan, että saan sit iskältä haukkuja päälleni, kuten sain siitäkii, ku talvella olin laittanu viestiä sellaseen poliisijuttuun tosta tilanteesta, niin poliisi soitti ja sit soitti joku poliisiaseman sostt, niin se vaan haukku. Ne vaan on jotenkii samanlaisia..

Aika nopeesti mennyt aika, kun justhan vasta mietin sitä ekaa muuttoa. :) Mut vastahan pääsin laitoksesta ja mun ja äitin välinen suhde oli vielä hyvä. Tai ei se sillonkaa enää ehkä hyvä ollut, mut triljoona kertaa parempi, mikä nyt.

Joo sun kantsii tosiaan ottaa niihin nyt vähän etäisyyttä ettei ne pompota sua tolleen jatkuvasti ja kun kerta oot vasta hiljattain päässyt oman elämän alkuun. Sitten joskus kun olet tooosi itsenäinen ja vahva, voit kokeilla yhteyttä uusiksi. Sulla on ollu tosi hankalaa vaikean äistis kanssa ja monasti onkin niin, että äiti ja tytär joutuvat ottamaan etäisyyttä kun tytär aikuistuu, koska muuten ei pääse irti. Tuossa vaiheessa on usein repiviä riitoja.

[QUOTE="kaitsu";26353646]Joo sun kantsii tosiaan ottaa niihin nyt vähän etäisyyttä ettei ne pompota sua tolleen jatkuvasti ja kun kerta oot vasta hiljattain päässyt oman elämän alkuun. Sitten joskus kun olet tooosi itsenäinen ja vahva, voit kokeilla yhteyttä uusiksi. Sulla on ollu tosi hankalaa vaikean äistis kanssa ja monasti onkin niin, että äiti ja tytär joutuvat ottamaan etäisyyttä kun tytär aikuistuu, koska muuten ei pääse irti. Tuossa vaiheessa on usein repiviä riitoja.[/QUOTE]

Pitääkii ottaa vähän välimatkaa. Olis tässä nyt 2viikkoa aikaa olla erossa, sit onkii siskon natiaisen synttärit, jossa oltais yhtäaikaa, mut ei tarviis toivottavasti sitä nälvimistä kuunnella.. Onneks ei oo sen luona enää mun eläimiä, joilla se vois kiristää. Saapahan vähän miettiä. Vaikka se valittaakii sit, että vedän vanhoja juttuja mukaan, mutta ei sitä niin vaan unohdeta. Se jälki on mussa aina, se ei tosta kädestä koskaan katoa..

Pistäisin välit poikki koko sakkiin. Antavat äitisi kiusata sinua kympillä eikä kukaan pidä puoliasi. Eivät siskoiskaan tai siskojesi penikat.

Voitko pyytää jotain suvun ulkopuolista tukihenkilöä itsellesi sossusta vai onko sellaiisa täysi-ikäisille?

Pistäisin välit poikki koko sakkiin. Antavat äitisi kiusata sinua kympillä eikä kukaan pidä puoliasi. Eivät siskoiskaan tai siskojesi penikat.

Voitko pyytää jotain suvun ulkopuolista tukihenkilöä itsellesi sossusta vai onko sellaiisa täysi-ikäisille?

No mitenkä lapset ikähaitarilla 0-3-v vois pitää mun puolia??
Ja siskot sanoo, että äiti on ihan idiootti, eikä kannata kuunnella mitä se sanoo.
Mut sitäpä siskot yhtenä päivänä mietti, että miks ne antaa lastensa olla siellä äitin luona hoidossa.. Siskotkii alkaa olla ihan kyllästyneitä siihen, ehkäpä ne käykin siellä lasten takia. Niillehän se olis hirveetä, jos ei yhtäkkiä pääsis mummolaan..

Mulla on tukihenkilö, mut se vaan sanoo, että yllytätte molemmat haukkumaan toisianne. Ja että kun äiti haukkuu, niin minun pitäs yrittää olla haukkumatta. Eipä se ihan niin yksinkertaista ole.

Yhteistyössä