Kun ei olis muutenkaan tekemistä (sisältää jupinaa ja perseellepotkimista, turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ford Prefect

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
10 143
0
36
Niin joo :kieh: :ashamed: :snotty:

Olen koulussa päivisin; sihteerin ammattitutkintoa yritän saada aikaiseksi ja se aikaansaa paperityötä valtavasti; kaikki näytöt + raportit + itsearvioinnit 70kpl hommasta :snotty: :ashamed:

Ja sen ohella töissä + työjutut työajan ulkopuolella

Ja liityttiin vanhempainyhditykseen :whistle:

Ja sihteerinäyttöjen takia mulle napsahti pesti yhteen hallitukseen :o :D :snotty: josta pitäis sitte kirjottaa pöytäkirjat sun muut ja väsätä lehti-ilmoittelua ym argh

Ja Avonit teettää työtä välillä :laugh: :xmas:

Että mitäs tekis NYT???

Lehti-ilmoitus tossa avoinna vieressä; kesken.
Koulun joku huttulan laskun puhtaaksikirjoitus ym tossa kesken.
Mies viipottaa vaalihommien kanssa kaverillaan vöyhkäämässä
Lapset tappaa toisiaan

|O

Lievä stressi... :( :ashamed: :snotty: :xmas:

Kuule sinä olet ihan itse kaiken tuon homman itsellesi kerännyt, itse sinun nyt pitää yrittää selvitä niistä tai vähentää niitä. Samaa olen sanonut jo vuosikausia miehellenikin, kun yrittää tehdä kolmea työtä yhtä aikaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Itepä oot hommas valinnut:
Kuule sinä olet ihan itse kaiken tuon homman itsellesi kerännyt, itse sinun nyt pitää yrittää selvitä niistä tai vähentää niitä. Samaa olen sanonut jo vuosikausia miehellenikin, kun yrittää tehdä kolmea työtä yhtä aikaa..

No tää on tilapäistä tää opiskelu onneksi ;)

Kun pääsis palamatta helmikuuhun, jolloin on tutkintosuoritus kädessä toivottavasti.

Ja on vähän pakko kouluttaa itteensä, ettei olis työttömänä eläkeikään saakka. =)

Yhteistyössä