Kun ei laihdu niin ei!

Olen 8tta viikkoa lenkkeillyt (reipas kävely sauvoilla ja ilman, hölkkää) 4-6krt/vko 45-60min/krt ja tehnyt ruokaremontin. Kaloreita en ole laskenut. Ruokavalioni pitää sisällään: mm. kalaa, kanaa ja lihaa, kasviksia, hedelmiä, raejuustoa, rahkaa, ruis- ja näkkileipää, jossain määrin tummaa riisiä ja pastaa. (vanhasta kokemuksesta voisin sanoa, että kalorit pyörii 1300-1700 kieppeillä, riippuen päivän liikunnasta)

Painoa pitäisi saada pudetettua 5-8 kiloa.

Kyllä tökkii ja rajusti. 6 viikon jälkeen saldo oli -600g ja nyt +- 0. (senttejä tullut lisää!)

Ajattelin, että tuo lenkkeily vaikuttaisi reisiin, minulla on tosi paksut reidet muuhun kroppaan nähden, mutta eipä ole ollut apua.

Mikä kaventaa reisiä ja millä ihmeellä laihdun!! Stressi on valtava, mutta ei se voi näin stopata laihtumista, eihän???

mulla tuohon ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin vähentää kalorimäärää. Nykyään syön 800-1000 kaloria päivässä ja laihdun ihan mukavaan tahtiin, joskis joskus tulee suvantovaiheita jolloin mitään ei tapahdu.

ikuinen laihduttaja
Lenkkeily on kivaa mut kaikkia se ei laihduta.Jos syke ei oo sopivalla korkeudella tulosta ei välttämättä tule.Mulle lenkkeily on vapaa päivä.Spinning kohottaa sykettä on helppo laji kaikille,hiki tulee ja kalorit palaa.Täytyy muistaa myös tehdä lihastyötä,se kiinteyttää ja pieni vastus polttaa rasvaa...

Mulla ongelma myös ettei paino vain tipu, mutta mä tähtään ennemminkin siihen että on fyysisesti(kin) hyvä olla. Ja että olen energisempi ja terveempi. Tietenkin sitä toivoisi että nämä ruokavalion muutokset ja liikunnan lisääminen näkyisi myös hoikempana olemuksena, mut kun ei niin ei.

Mitä tuohon lenkkeilyyn tulee, niin pitää nyt tässäkin mainita, että pitää liikkua 7000kcal eestä, että kilo putoaa.

Yhteistyössä