Olen 8tta viikkoa lenkkeillyt (reipas kävely sauvoilla ja ilman, hölkkää) 4-6krt/vko 45-60min/krt ja tehnyt ruokaremontin. Kaloreita en ole laskenut. Ruokavalioni pitää sisällään: mm. kalaa, kanaa ja lihaa, kasviksia, hedelmiä, raejuustoa, rahkaa, ruis- ja näkkileipää, jossain määrin tummaa riisiä ja pastaa. (vanhasta kokemuksesta voisin sanoa, että kalorit pyörii 1300-1700 kieppeillä, riippuen päivän liikunnasta)
Painoa pitäisi saada pudetettua 5-8 kiloa.
Kyllä tökkii ja rajusti. 6 viikon jälkeen saldo oli -600g ja nyt +- 0. (senttejä tullut lisää!)
Ajattelin, että tuo lenkkeily vaikuttaisi reisiin, minulla on tosi paksut reidet muuhun kroppaan nähden, mutta eipä ole ollut apua.
Mikä kaventaa reisiä ja millä ihmeellä laihdun!! Stressi on valtava, mutta ei se voi näin stopata laihtumista, eihän???
Painoa pitäisi saada pudetettua 5-8 kiloa.
Kyllä tökkii ja rajusti. 6 viikon jälkeen saldo oli -600g ja nyt +- 0. (senttejä tullut lisää!)
Ajattelin, että tuo lenkkeily vaikuttaisi reisiin, minulla on tosi paksut reidet muuhun kroppaan nähden, mutta eipä ole ollut apua.
Mikä kaventaa reisiä ja millä ihmeellä laihdun!! Stressi on valtava, mutta ei se voi näin stopata laihtumista, eihän???