Kun allergialääkkeet ei auta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ätshiu!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ehdottomasti hakeudut siedätyshoitoon! Mulla oli sama tilanne koivun kanssa, menin julkiselle puolelle siedätyshoitoon, eli saat pienen piikin kuuden viikon välein kolmen vuoden ajan. Talvella mulla loppui, enkä enää joudu käyttämään koivuaikaan ollenkaan lääkkeeitä, ja vaikka siedätys oli koivulle, niin on selkeästi lieventänyt muitakin allergioita. Piikkikammoa ei tarvitse pelätä, kolmen vuoden aikana todellakin totut. sen lisäksi piikit pienempiä kuin tavalliset rokotusneulat.

Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:
ehdottomasti hakeudut siedätyshoitoon! Mulla oli sama tilanne koivun kanssa, menin julkiselle puolelle siedätyshoitoon, eli saat pienen piikin kuuden viikon välein kolmen vuoden ajan. Talvella mulla loppui, enkä enää joudu käyttämään koivuaikaan ollenkaan lääkkeeitä, ja vaikka siedätys oli koivulle, niin on selkeästi lieventänyt muitakin allergioita. Piikkikammoa ei tarvitse pelätä, kolmen vuoden aikana todellakin totut. sen lisäksi piikit pienempiä kuin tavalliset rokotusneulat.

Paljon toi siedätys tulee kaikkiaan maksamaan?

Siedätyshoidosta en tiedä, mutta sen tiedän, että hengityssuojan käyttäminen ulkona auttaa. Se näyttää typerältä, mutta joskus terveys on pantava ulkonäön edelle.

Kannattaa myös huuhdella hiukset joka ilta ja vaihtaa tyynyliina.

Nykyään on saatavana jotain kielen alla sulatettavia tabletteja tuohon siedätyshoitoon, ei tarvitse piikitellä.

Juuri tuli kutsu, jos olisi ollut sopivan ikäisiä lapsia, yhteen tuollaiseen hoitoon, missä tutkitaan sen vaikutusta astman puhkeamiseen. Ainoa siitepölyallerginen ei vaan sopinut ikähaarukkaan. Mies on aikoinaan ollut piikitettävänä.

Yhteistyössä