Kun aina puhutaan v****maisista harmaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joo turhaa tekstiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joo turhaa tekstiä

Vieras
Niin muistakaa arvoisat mustat että toki mustatkin sortuu vittuilemaan harmaana. Se on niin helppoa esittää mukavaa nikin takana ja sitten annetaan tulla kaikki ilman nikkiä kuitenkin. En millään jaksaisi uskoa että kaikki harmaat pyörivät täällä joka päivä ja muistavat kaikkien jutut,kyllä se on tunnettujen palstalla asuvien vakkareiden hommaa täyttää tiimarivihkoja kun ei muuta elämää näytä eräillä olevan.
Itselläni on kyllä nimimerkki mutta käytän sitä vain muissa osioissa jossa puhutaan asiaa. Täällä käyn sitten kyttäämässä teitä =)

No harmailta mä olen suurimmat paskat niskaani saanut ja mistä sitä tietää kuinka moni niistä on ollut musta oikiasti. Mutta tuskin kaikki heistä on ollut harmaantuneita mustia.

Mulla ei ainakaan riitä mielenkiinto tuollaaseen touhuun vaan jos jotakin sanottavaa on niin sanon sen mustana tai sitten vain jätän sanomatta.

Vittumainen harmaa on vittumainen harmaa, omisti sitten mustan nikin tai ei :)

Ne aina kaikille kiltit ja mukavat mustat, tai siis osa heistä ainakin, taatusti vittuilevat harmaana. Onpa jollekin joskus käynyt pikku mokakin, kun on kommentoinut omalla nikillään ilkeyksiä, ja nopsaanhan se viesti meni poistoon kun huomasi ettei olekaan harmaana :whistle:

Osa mustista taas sanoo sanottavansa omalla nikillään, eikä jaksa harmailla.

Miksi pitää harmautua joidenkin mielipiteidensä vuoksi? Ei kai kukaan halua ylläpitää mitään roolia KESKUSTELUPALSTALLA?

Itse valitan ja vittuilen tällä samalla aina. Tai ainakin yritän vittuilla. Harvemmin onnistun |O :D :headwall:

En ole itse harmautunut sanoakseni ikävyyksiä. Joskus olen aloittanut jonkun hassun keskustelun harmaana tai joskus johonkin arkaan aiheeseen kommentoinut harmaana.

Mä en taas käsitä että miks ihmees edes pitäis mustua, ensinnäkin, mä olen ollut täällä monella eri mustalla nikillä ja kun aikoinaan rekkauduin, en TODELLAKAAN laittanut tietoihin omia oikeita nimiäni tai s-postiosoitettani....ei se että on musta nikki tee mitenkään autuaaksi, kuten täällä tuntuu olevan vallalla käsitys.

Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvää päivää taas:
Mä en taas käsitä että miks ihmees edes pitäis mustua, ensinnäkin, mä olen ollut täällä monella eri mustalla nikillä ja kun aikoinaan rekkauduin, en TODELLAKAAN laittanut tietoihin omia oikeita nimiäni tai s-postiosoitettani....ei se että on musta nikki tee mitenkään autuaaksi, kuten täällä tuntuu olevan vallalla käsitys.

sitä mäkin olen miettinyt kun sanotaan ettei USKALLA sanoa mustana asioita.... olen ollut myöskin useampana mustalla nikillä, ei se ole sen kummempaa kuin harmaa. nikin voi muuttaa enkä notku täällä sen takii et saisin sanoo mielipiteitäni "tunnettuna", voin sanoo asiat ihan täällä IRL jos haluun.

Yhteistyössä