Kun äitisi oli sen ikäinen mitä sä olet nyt niin montako lasta hänellä oli siinä vaiheessa?

kiva kysely :)
Minä: 27v ja esikoinen myllää masussa, kahdesta lapsesta kaiken kaikkiaan haaveilen!
Äidilläni oli 27-vuotiaana 2 lasta ja kolmas masussa. Ja 4 meitä sisaruksia tähän mennessä siunaantunut :)

vieras
Minä täytin juuri 30v ja minulla on lapset 6v, 4v ja 1v. Äidilläni oli 30vuotiaana myös kolme lasta: 7v (minä), 5v ja 3v. Mutta kun äitini oli 40v niin hänell olikin jo kahdeksan lasta, siihen en itse pyri. :D

Äidillä 24-vuotiaana oli 2 lasta tosin taisi kyllä näihin aikoihin odottaa kolmatta, mulla 3. Molemmat me ollaan tehty lapset aika perä-perään, mutta mulla tais olla vauhti vähän kiihkempi ja mä alotin nuorempena :)

Äitini sai minun ikäisenä(26v) kolmannen lapsensa,niin kuin minäkin odotan kolmatta syntyväksi syksyllä..Äidillä oli tyttö 9v. ja poika 5v. Minulla nyt tyttö 7v. ja poika 5v. Nyt jännityksellä odotan,onko tämä kolmaskin samaa sukupuolta kuin äidin kuopus :D
Ja syntymäpainotkin on muuten mennyt hyvinkin samaa rataa,esikoisten painoero 50g ja toisten painoero 10g :)

mamma mie
Äidilläni oli tän ikäisenä kuin mie 2tyttöö niin kuin minullakin, sillä erotuksella että oli ollut haudanlevossa jo kaks vuotta. Tosin äitini sai meidät kymmenen vuotta nuorenpana.

Martsuli
Olen nyt 19 ja äiti sai mut 19-vuotiaana...

Täytin edellispäivänä ja mulle synty toinen lapsi 5.6 :) Ja esikoisella ikää 2v ja hän täytti kolme päivää sitten... :saint:

Yhteistyössä