Kun äitisi oli sen ikäinen mitä sä olet nyt niin montako lasta hänellä oli siinä vaiheessa?

Minkä ikäisiä lapsia hänellä oli silloin? Entä montako lasta ja minkä ikäisiä ittelläsi on nyt?

Mä täytän loppukuusta 30v. ja siinä iässä äitillä oli kolme lasta. Lasten iät 11, 6 ja 1. Mulla taas on nyt yksi lapsi joka on 5½v.

Tämmönen turhanpäiväinen galluppi vain. :D

enpä ollutkaan tullut ajatelleeksi
Äitillä ei muuten ollut vielä yhtään tässä iässä. Itse olen 22-vuotias, 1,5-vuotiaan äiti. Oma äiti aloitti 23-vuotiaana ja sai neljä lasta.

niin
Äidilläni oli 4 lasta, iät 16v, 13v, 10v ja 6v. Itselläni kuusi lasta, iät 13v, 11v, 11v, 6v, 4v ja 2v.
Äitini kuoli vain 43v, joten todellakin toivon, että sama kohtalo ei seuraa minua :(

niin
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Äidilläni oli 4 lasta, iät 16v, 13v, 10v ja 6v. Itselläni kuusi lasta, iät 13v, 11v, 11v, 6v, 4v ja 2v.
Äitini kuoli vain 43v, joten todellakin toivon, että sama kohtalo ei seuraa minua :(
Ja ikää minulla siis nyt 35v :)

vieras vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Minkä ikäisiä lapsia hänellä oli silloin? Entä montako lasta ja minkä ikäisiä ittelläsi on nyt?

Mä täytän loppukuusta 30v. ja siinä iässä äitillä oli kolme lasta. Lasten iät 11, 6 ja 1. Mulla taas on nyt yksi lapsi joka on 5½v.

Tämmönen turhanpäiväinen galluppi vain. :D
Mä 41v ja siinä iässä äitillä 2 lasta,17 ja 9 vuotiaat.Mulla lapset 21,19 ja 2 vuotiaat :)

Yhteistyössä