Kumppanin runkkaamisen katselu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m35

Vieras
Mitä naiset pitävät miehen masturboinnin katselemisesta, ja tietysti touhuun osallistumisesta?

Omasta mielestäni naisen runkkaamisen seuraaminen on aivan ihanaa. Siinä tietoisessa kiiman kiihdyttämisessä vain on jotakin. Ja tietysti naisen keskittymisessä pilluunsa. Oma naiseni hieroo kaluani pilluaan vasten ja siinä ohessa antaa kättäänkin pilluulleen. Suoranaiseen runkkaamiseen hän ei uskaltaudu.

Edellinen naiseni oli aivan villinä tähän. Oikeastaan hän ei olisi muuta halunnutkaan kuin seurata omaa runkkaamistani. Samalla kyllä pillu litisi ja lujaa! Lopuksi piti aina loiskauttaa spermat hänen rinnoilleen. Kivaahan se.

Mä itse tykkään kun mies katsoo kun mä hoidan itseäni, ja samalla hän runkkaa, se kiihottaa mua aina vain enemmän, ja pian jo haluanki kovan kalun sisälleni kun näen kuinka suureksi se kasvaa... Hmm.. Ihanaa..

Miehen runkkaamisen katsominen on tosi kiihottavaa!! Usein vaihdellaankin... Mä alan runkata häntä, hän jatkaa itse, mä lirputtelen omaa klittaani, hän hyväilee sitä jne... Tätä leikkiä voi jatkaa ikuisuuden!

Minä runkuttelen ikkunan edessä. Koko naapuritalo kiimassaan katselee, naiset hierovat pönäköitä nännejään ikkunoihin ja homoäijät tekevät golffimailanvarrella itselleen ahteriin onnea. Ruiskutan aina ikkunaan, äiti sitten pesee mällit siitä.

Yhteistyössä