Kumpikohan on oikea ratkaisu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minääiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minääiti

Vieras
Tässä pohdin ja pähkäilen...
Pitäis lähtä loppuviikosta ostoksille. Minulla on 7viikon ikänen vauva. Ja ainakun olen joutunu hänen kans jossain käymään niin on tosi levoton ja itkunen.Kerran olen kaupassa käyny vauvan kans ja itki koko reissun ajan...

Nyt ajattelin et jos veisin mummolaan ku suostu ottaan pullosta maitoa. Mummokin oli ihan mielissään kun saa vauvan hoitoon. Varmaan istuu koko 4 tuntia mitä minulla menee siellä niin vauva sylissä kiikkussa. Mummo on 70vee mut varmasti pärjää hienosti vauvan kans.

Mut nyt tunnen jotenki syyllisyyttä kun en pärjää vauvan kans kaupassa...

Pakkoko sitä aina on jokapaikkaan riepottaa. Siellähän saa hyvällä tuurilla kaikki syksyn pöpöt vielä. Vie vaan mummolle nauttimaan olostaan. Ei varmasti ole kovin suuri haitta lapselle . :heart:

kuule mä raahasin esikoiseni rintarepuissa ja yli-isoilla emmaljungilla joka paikkaan ja imetin jossain hikisissä paikoissa ja se oli ihan jees. Toisen ja kolmannen kohdalla lähdin jo mielelläni yksin sen verran tuulettumaan mitä yks kauppareissu kestää. Ne ketkä sellasta arvostelee, on yleensä jonkun yhden helpon vauvan vanhempia, jotka kuvittelee että vauvan helppohoitoisuus on jotenkin heidän ansiotaan. Käsitä vapaus

Kiitos teille.
Mä ajattelin et parempihan vauvan on olla mummolassa uhdessä kohden ku kaupassa eestaas retuutettavana ja itkevänä.
Isommat lapset vien serkkujen tykä leikkiin.
Vaihtelua koko sakille :)

Ihan kiva päästä yksin ku mieski on reissussa nyt. Vaikka en mä ihan vapaasti osaa olla siellä etten ajaatelis et miten vauva pärjää. Mut en mä vois ostoksillakaan olla vapaasti,et millon se itku taas alkaa.
Tavallisesti tuo kulta on aivan ihana vauva. Tosi rauhallinen.

Yhteistyössä