kumpi twin ceroks vai twin city cros

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikeeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kokemusta kummastakaan, mutta olen ite tykästynyt heittoaisaan!!! Se tuntuu olevan niin kätsy kun saa nopeesti vaihdettuu suuntaa esim. jos tuulee päin tai lapsi ei viihdy niin et kattelee äidin naamaa kokoajan!!! =D

Minä taas en tykänny lainkaan kun meillä oli hetken Emmaljungan twin ceroxit! Ensinnäkin ne oli ahtaat istumatilaltaan, heittoaisalla en tehnyt mitään, hankalat vaan kasata kun sai jatkuvasti veivata aisaa puolelta toiselle kasauksen yhteydessä. Lisäksi tykkäsin pitää aisassa verkkokassia niin se ois pitäny aina ottaa irti kun aisaa olis kääntänyt!

Tuntuu että jos on tavan aisa niin rattaat on paljon napakammat ajanmittaan!

Ja tosiaan istumatila oli ahdas, lapsilla ikäeroa 1v3,5kk ja enää 1,5v ei kuomun alle mahtunut vaikkei kovin iso olekaan!!

Nyt meillä x-adventure twincot ja väliseinä ehdottoman hyvä eri ikäisillä varsinkin jos yhtään mustis kohtauksia isommalla vauvaa kohtaan, istumatila on iso vaikka kokonaisleveys onkin pienempi kuin esim emmaljungassa-renkaat ovat rungon alla eikä sivuille tekemässä leveämmiksi! Renkaat ovat myös isommat ja kulkee kevyemmin,kevyemmät myös nostella ja käännellä, vie vähän tilaa autossa ja on kätevät kaupungilla taikka soratiellä! ;) =)
Nyt tulossa kolmas 1v9kk ikäerolla toiseen ja näillä aiotaan kulkea!

Emmaljungiin petyin tosi rankasti,noissa twin ceroxeissa oli muitakin vikoja (lähes kaikissa), kuomu lopsahteli alas pienestäkin täräyksestä, kasvot menosuuntaan työntäessä jarru otti kiinni renkaisiin kun painopiste muuttui. Nyt en tiedä onko uusissa näitä tyyppivikoja korjattu,meillä oli silloin ensimmäiset markkinoille tulleet versiot joita sia huollattaa sen muutaman kuukauden aikana monta kertaa ko vikojen takia! :/

olen kanssa itse miettinyt noita x-adventure rattaita mutta arveluttaa ne ku ne on kolme pyöräset.... oletko tykännyt työntää? onko hankalammat työntää kuin normaalit neli pyöräset? kippaako helposti?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 14:38 vaikeeta kirjoitti:
olen kanssa itse miettinyt noita x-adventure rattaita mutta arveluttaa ne ku ne on kolme pyöräset.... oletko tykännyt työntää? onko hankalammat työntää kuin normaalit neli pyöräset? kippaako helposti?

Kirjoitin sulle pitkän palopuheen näiden puolesta mutta samalla kaksplussan sivut kaatui,joten tekstikin hävisi joten nyt lyhennetysti... ;)
Eli niissä on neljä pyörää joista kaksi edessä paripyöränä joka tekee niistä tukevammat kuin perinteiset kolmipyöräiset! Paljon paremmat työntää ja varsinkin käännellä ahtaissa tiloissa (kaupan hyllyvälit sun muut) kuin nelirenkaiset perinteiset! Kevyemmät nostella, menee pienempään tilaan ja kääntyy yhdellä kädellä pienellä ranneliikkeellä paikallaan 360astetta!!! Ei kippaa, ainakaan me ei olla saatu omiamme edes heilahtamaan arveluttavasti vaikka isompi lapsi kiipeää itse kyytiin ja pois kyydistä!
EN vaihtaisi enää nelirenkaisisiin ja meillä nämä on nyt kahdeksannet rattaat joten kokemusta on yksistä jos toisista, nyt myös yhden istuttavina meillä kolmirenkaiset joissa tosin ei ole heiluripyörää edessä.

Suosittelen kyllä twincoja jos haluaa kevyet rattaat nostella ja työntää, silti tällä hetkellä tuplien isoimmilla renkailla ja tilavimmalla istuma/makuutilalla olemalla samalla kuitenkin kokonaisleveydessä kapeimmasta päästä (renkaat siis rungon alla eikä sivuilla kuten tavallisissa leveyttä lisäämässä!!). Syksyllä oli vasta kaksplussan vertailussa (vai vauvalehden) tuplarattaat josta voit katsoa noita ominaisuuksia ja vertailla toisiinsa! JA ei tarttee erikseen matkarattaita ja kunnon rattaita sillä näissä yhdistyy molempien ominaisuudet loistavasti,menee pieneen tilaan autossa ja varastossa,kevyet nostaa ja työntää, silti jykevät ja vakaat ja kulkee kunnon renkailla keli kun keli! ;) =)

Käy vertailemassa jossain liikkeessä jos pääset ja sovittelemaan isompaa muksua vielä talvitamineissa kyytiin niin näet mikä on eri-ikäisille sisaruksille paras ja pitkäikäisin! Meillä näissä mahtuu nukkumaan vielä tuo vajaa 3v sällikin,joskin joutuu nyt väistymään vauvan tieltä jalkamieheksi ellei vauva ole liinassa... :p

Yhteistyössä