Kumpi parempi: Sats vai Elixia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kumpi

Vieras
..ja paljonko maksatte kk? (haluaisin käydä pelkästään jumpassa, en salilla).
Mietityttää vaan nää jäsenmaksut, onko ne kalliita? Nyt käyn sellaisessa paikassa johon voi ostaa kk-kortin tai 10krt kortin, ei tartte olla jäsen..
mutta tuntitarjonta on aika heikkoa, ja kun katsoin esim. Elixian tunteja netistä niin aika monipuoliselta vaikuttaa...ainostaan noi hinnat mietityttää???

Minä olen elixian jäsen, ja ikinä en enää liity kun eroon pääsen. tunteja joo paljon, mutta mun arjenpyörityksellä ei mahdollista mennä sinne. Lapsiparkki on täynnä itkeviä vauvoja ja sairaita lapsia kun äidin on PAKKO päästä jumppaan. Jouduin pyytämään lääkärintodistuksen että sain jäsenyyden tauolle lapsen synnyttyä, kun en joo halunnut viedä vastasyntynyttä lapsiparkkiin oman jumpan ajaksi. Siitäkin sain maksaa 10 e/kk.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Minä olen elixian jäsen, ja ikinä en enää liity kun eroon pääsen. tunteja joo paljon, mutta mun arjenpyörityksellä ei mahdollista mennä sinne. Lapsiparkki on täynnä itkeviä vauvoja ja sairaita lapsia kun äidin on PAKKO päästä jumppaan. Jouduin pyytämään lääkärintodistuksen että sain jäsenyyden tauolle lapsen synnyttyä, kun en joo halunnut viedä vastasyntynyttä lapsiparkkiin oman jumpan ajaksi. Siitäkin sain maksaa 10 e/kk.

Ok, mä en tarvitse lapsiparkkia ;)
Käyn noin 3krt viikossa jumpassa...
Lähinnä kiinnostais nuo maksut (mitä maksat per/kk?) ja oletko ollut tyytyväinen tunteihin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Lähinnä kiinnostais nuo maksut (mitä maksat per/kk?) ja oletko ollut tyytyväinen tunteihin?

Olikohan jotain 70/kk. Tunnit on hyviä, en tosin ole niille ehtinyt aikoihin, etten nyt ole varma.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Olikohan jotain 70/kk. Tunnit on hyviä, en tosin ole niille ehtinyt aikoihin, etten nyt ole varma.

Ok, kiitos. Aika kallista...jos aattelee että tuo summa menee joka kk, kävi tai ei. Salilla missä käyn nyt, maksan 50e/kk..ja tosiaan ei tartte olla jäsen.

Oon ollu molempien jäsen, tällä hetkellä Satsilla (on lähempänä). Elixialla on ehkä yleensä paremmat liittymisedut ja muutenkin tuntuu nyt, että ois kannattanu kuitenki harkita sitä, vaikka matkaa tulisikin. Satsin myyntineuvottelija ei ollu mikään tykki (vastasi&jutteli puhelimeensa kesken "myyntityön" - kaverilleen! eikä ees pahotellu asiaa). Vertaile hintoja, liittyä kannattaa kampanjoiden aikaan, eikä hätäillä niiku allekirjoittanut... Nyt ketuttaa, ku jäsenyyden sais halvemmalla ja ehkä sellaselta myyjältä, joka ei juttele kännykkään omiaan, vaan on oikeasti kiinnostunut asiakkaasta. Tai aasiakkaasta, kuten ilmeisesti tässä tapauksessa.

Yhteistyössä