E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:muistaakseni Nomination-ranneke lyyrapalalla maksaa noin 25 euroa. Sellaisen ostaisin varmaan itse, jos budjetti olisi tuo.
Kaunis riipus ei välttämättä ole saajan mielestä kaunis. Tosin kaikki ei tietenkään pidä Nominationistakaan, mutta useimmat nuoret kuitenkin pitävät.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:muistaakseni Nomination-ranneke lyyrapalalla maksaa noin 25 euroa. Sellaisen ostaisin varmaan itse, jos budjetti olisi tuo.
Kaunis riipus ei välttämättä ole saajan mielestä kaunis. Tosin kaikki ei tietenkään pidä Nominationistakaan, mutta useimmat nuoret kuitenkin pitävät.
Toi on ihan hyvä, JOS nuorella on Nomination TAI tietää varmaksi, että tulee sen saamaan joltakulta lahjaksi. Muutoin antaisin sen 20e.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:muistaakseni Nomination-ranneke lyyrapalalla maksaa noin 25 euroa. Sellaisen ostaisin varmaan itse, jos budjetti olisi tuo.
Toi on ihan hyvä, JOS nuorella on Nomination TAI tietää varmaksi, että tulee sen saamaan joltakulta lahjaksi. Muutoin antaisin sen 20e.
Ei siis pelkkä pala, vaan koko ranneke...
Alkuperäinen kirjoittaja n:Ottaisin mieluummin rahan, mutta toisaalta tuntuu arvokkaammalta antaa koru kun "vaan" 20e.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:muistaakseni Nomination-ranneke lyyrapalalla maksaa noin 25 euroa. Sellaisen ostaisin varmaan itse, jos budjetti olisi tuo.
Ei siis pelkkä pala, vaan koko ranneke...
Niin joo sori, luin huolimattomasti. Mutta sitten tietty pitää varmistaa, että nuorella EI vielä ole sitä ranneketta![]()