T
tööt--
Vieras
Mulla on vuoden ikäinen tyttö ja harjoittelemme kovasti pois tuttipullosta kun hoitoon lähtökin lähestyy. Välillä (varsinkin väsyneenä) hän protestoi todella nokkamukia, taikamukia tiivisteellä ja ilman, äidin pilliviritelmiä vastaan ja vaatisi vain pulloa. Kun maitokin on jo vaihdettu korvikkeesta luomumaitoon niin on vähän huolestuttavaa jos vähän hörppii vain. Jos on hyvällä tuulella ja innostunut mukista, saattaa mennä vähän enemmän. Mutta ei kuitenkaan lähellekään sitä 4-5dl päivässä.
Kumpi on siis tärkeämpää, oppia muki ennen hoitoa vai saada sitä maitoa suositusten mukaan? En viitsisi antaa periksi mutta.... Onko toiveita että tottuu pikku hiljaa ja huoleni on turhaa? Illalla olen vielä antanut tuttipullosta, pöydän ääressä kylläkin. Ilta/yö/unimaidot ollaan lopetettu jo aikoja sitten.
Kumpi on siis tärkeämpää, oppia muki ennen hoitoa vai saada sitä maitoa suositusten mukaan? En viitsisi antaa periksi mutta.... Onko toiveita että tottuu pikku hiljaa ja huoleni on turhaa? Illalla olen vielä antanut tuttipullosta, pöydän ääressä kylläkin. Ilta/yö/unimaidot ollaan lopetettu jo aikoja sitten.