Kumpi on miestenne mielestä parempi partakonemerkki: Braun vai Philips?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joululahjaostoksilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joululahjaostoksilla

Vieras
Meinasin ostaa miehelle joululahjaksi partakoneen, sellasen joka lataa ja puhdistaa itsensä puhdistus-/latauskeskuksessa. Braunin mallit näyttäisi olevan paljon halvempia kuin Philipsin, mutta onkohan tuo Braun sitten hyvä?

Nuo merkit kun ovat vähän erilaisia toiminnaltaan (tai lähinnä niillä "ajellaan" eri tyylillä), niin mietin että tykkääköhän mieheni sitten Braunista kun Philipsiä on tottunut käyttämään... Ymmärrättekö mitä tarkoitan?

Ja lisäkysymys: toimiikohan noissa itsestään puhdistuvissa koneissa se puhdistus hyvin eli onko siitä todella hyötyä?

mies valitsi ite aikanaan koneen, kun en niistä mitään tiedä ja tyytyväinen on omaansa ollut philips näkyy olevan ja kolimiteräinen (pyöreät terät). Riippunee käyttäjästä ja parran laadusta mikä on hyvä.
Tiedän että se ei oo sama asia kun on itse valitsemassa, mut meillä tuli ainaki just sellanen ku miehen mielest on hyvä.

Aivan ehdottomasti Braun ja itsepuhdistuva. Tuo on paras partakone mikä minulla on koskaan ollut. Olin hämmästynyt kun parranajo sujui parissa minuutissa entisen kymmenen minuutin sijaan ja jälki on hyvä - posket on pehmoiset kuin vauvan peppu. Itsepuhdistus toimii ja on mukava ajaa aina puhtaalla koneella.

kiitos vastauksista! Philips johtaa vielä 2-1, mutta tuo Braun kyllä todellakin houkuttelee halvemman hintansa takia. Ja miähellä ainakin näytti olevan siitä hyviä kokemuksia!

Yhteistyössä